Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wycieraczki i mechanizm Ducato
Autor Wiadomość
dominik 
stary wyga


Twój sprzęt: FIAT DUCATO 2,3 Burstner Nexxo T740
Nazwa załogi: dominiki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2008
Piwa: 12/18
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-09-19, 12:22   

właśnie te blaszki to wyłącznik :spoko , regulator daje tylko impuls, a silnik dalej ma napięcie z tego wyłącznika, aż do momentu pełnego obrotu kiedy to te blaszki się rozłączają i silnik się zatrzymuje tylko w jednym położeniu, jeśli się nie zatrzymuje to znaczy że blaszki się nie rozwierają
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-19, 20:13   

Dzeki za potwierdzenie teori.
Tylko ja już te blaszki wyczyściłem - przylutowałem i nic, nadal nie działa prawidłowo - jeszcze "przedzwonię" obwody może gdzieś jest przerwa. Może się uda. :gwm
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2010-09-23, 21:49   

Wiesz co miałem ten sam problem. Gdzieś na forum są moje zdjęcia tego typu silnika z krańcowym wyłącznikiem. Styki przez które płynie duży prąd nagrzewają się i plastik się topi i nie styka. To popieprzona konstrukcja. Wymień na silnik po VI 90r. Ma prostrzą i niezawodną konstrukcję. Ja tak zrobiłem i mam święty spokój od zeszłego roku.
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2010-09-24, 08:37   

tez sie przymierzam do wymiany na nowszy. Ale z tym powalcze jeszcze troszke. Styki nie sa powypalane i nic sie nie stopiło. Pamietam ze na forum kiedys to było ald za diabła nie moge tego znalesc. Ale bardziej skłaniam sie do wymiany ns nowszy :-)
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 198/163
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2012-09-11, 20:52   

Przewertowałem forum oraz "mądrą" książkę : "Sam naprawiam.............." i jestem dalej w czarnej d......pie :oops: .Jak zdemontować ten cholerny mechanizm wycieraczek :evil:
Albo go może nie demontować bo problemem jest najniższy przerywany bieg wycieraczek .A właściwie jego brak .Jakieś macie sugestie ? :chytry

:spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bonusik 
weteran


Twój sprzęt: Hobby 600...w marzeniach..:))
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Piwa: 10/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-11, 21:14   

MILUS napisał/a:
Jak zdemontować ten cholerny mechanizm wycieraczek


Wyjmij koło zapasowe,odkręć chwyt powietrza,po zdemontowaniu ramion wycieraczek musisz odkręcić nakrętki trzymające trzpienie mechanizmu wycieraczek.
Potem "tylko trochę" ekwilibrystyki i dasz radę.... :ok
O ile pamiętam to trzeba prawie cały mechanizm wsunąć pod podszybie i jakoś wychodzi... :roll:
Więcej grzechów nie pamiętam :diabelski_usmiech
_________________
Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
leszekk 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: DUCATO 2.8 idTD WEINSBERG Komet 2000r
Nazwa załogi: Komet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2014
Piwa: 2/11
Skąd: Irlandia- Ballylynan
Wysłany: 2015-03-11, 22:54   

Gdzie dokladne mozna znajsc moduł ktory odpowiada za przerywaną pracę wycieraczek Prosba do wlascicieli Ducato II mam rok 2000 .Dziekuje :shock:
_________________
LEGOL971
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Autostoper 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-03-31, 17:57   

Mam ten sam problem w Ducato I z 1986 Pierwszy bieg wycieraczek nie funkcjonuje, a wycieraczki da pozostałych dwóch biegach nie wracają na pozycję wyjściową tylko zatrzymują się w miejscu w którym były na moment wyłączenia. Z te go co zrozumiałem z tematu, nie warto się z koniem kopać" tylko wymienić silniczek ? Jeżeli dobrze zrozumiałem, czy ktoś mi powie na jaki i gdzie go szukać ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/611
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2015-03-31, 18:01   

Wyłącznik krańcowy nawalił w silniku. Czasami wystarczy lekko dogiąć styki.
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Autostoper 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-03-31, 19:15   

Ok, czyli muszę wyjąć jakoś"mechanizm" i spróbować. Tak zrobię jak tylko dotrę do autka. A gdyby to nie pomogło to gdzie takie coś jak "wyłącznik krańcowy" mogę dostać ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 241/611
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2015-04-01, 07:10   

Niestety razem z silnikiem do wycieraczek.
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Autostoper 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-04-01, 12:42   

Ok, czyli muszę kupić silniczek Od Citroena i Peugota będzie pasować ? Autko mam we Francji, dla tego pytam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/636
Skąd: Gubin
Wysłany: 2015-04-06, 15:33   

Nie szukaj, nie kupuj bo to klasyczny defekt, może się też objawić. Naprawisz sam.
Wykręć napęd, to 3 śrubki. Zdejmij ramię.
Rozkręć mechanizm przekładni ślimakowej, tam są blaszki i ścieżki.
Jedna z blaszek na ograniczony tor na bieżni bowiem to właśnie ona odpowiedzialna jest za samopowrót ramion do pozycji startowej.
Wyczyść smar z ich toru ślizgu, odegnij blaszkę by ślizgała się nieco obok dotychczasowego toru, nałóż trochę nowego smaru i wio na deszcz.
Wszystko zrozumiesz co napisałem jak rozbierzesz, zobaczysz i zrobisz tak jak zalecam.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Autostoper 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Ducato :D
Dołączył: 12 Gru 2014
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-04-08, 15:48   

Tak zrobię, dziękuję
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
leszekk 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: DUCATO 2.8 idTD WEINSBERG Komet 2000r
Nazwa załogi: Komet
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2014
Piwa: 2/11
Skąd: Irlandia- Ballylynan
Wysłany: 2015-04-26, 22:03   

Panowie Ducato 2000rok monoblok wielkie wycieraczki -praca przerywana nie dziala ,szukam tu i tam sprawdzilem w obudowie kierownicy nie znalazlem przekaznika czasowego wycieraczek ,na silniku wycieraczek tez nic niema ,idac po kablach mam 3 przekazniki jeden wiekszy i dwa mniejsze pod schowkien tez jest listwa z przekaznikami .Gdzie szukac prosze o pomoc :roll:
_________________
LEGOL971
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***