|
silnik 2,5 d uszczelnienie wycieków |
| Autor |
Wiadomość |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2010-08-26, 21:02
|
|
|
oto z instr peugota
u dołu dwa spusty miarka u góry i przy półśce nie wiem co to jest |
|
|
|
 |
swierzak
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: dethleffs 92 Iron Lion Zion J5
Nazwa załogi: Lion Zion
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2010 Piwa: 9/20 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2010-08-27, 16:48
|
|
|
Irku moja skrzynia wyglada troche inaczej ... nie wiem moze to nowszy model albo co ? postaram sie zrobic fotki to wrzuce
| Ted69 napisał/a: | | Mozliwe ze te wiekowe autka w Holandii cale swoje zycie jedly na syntetyku wiec jezdza na nim dalej. |
dokladnie jest tak jak piszesz , pytalem takze na tamtejszym forum starych peugeotów
pewnie dlatego zawsze maja problemy z uszczelnianiem
Mimo to spróbuje przeplukac skrzynie i wleje tam minerala skoro wiekszosc w PL tak ma to tez sobie tak zrobie ... wkoncu Polscy mechanicy sa na pewno lepsi od tych tutaj
Co do mojego niereformowalnego zachowania na forum to przepraszam bardzo wszystkich .
To juz sie wiecej nie powtórzy , wybaczcie mi mam dopiero 21 lat i czasem mnie ponosi to mój pierwszy kamper w zyciu i chcialbym aby sluzyl mi jak najlepiej .
Na poczatku niektórzy uzytkownicy pisali mi ze mam isc do warsztatu i nie próbowac robic nic samemu . Bylem w warsztacie i co mi tam doradzali juz wiecie wiec chyba z tad moja niewiara w pomoc uzytkowników tego forum . Troche poczytalem i oczywiscie okazalo sie ze mieliscie racje ! jeszcze raz przepraszam za moja ignorancjie
pozdrawiam |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-08-30, 09:30
|
|
|
| swierzak napisał/a: | Co do mojego niereformowalnego zachowania na forum to przepraszam bardzo wszystkich .
To juz sie wiecej nie powtórzy , wybaczcie mi mam dopiero 21 lat i czasem mnie ponosi to mój pierwszy kamper w zyciu i chcialbym aby sluzyl mi jak najlepiej .
Na poczatku niektórzy uzytkownicy pisali mi ze mam isc do warsztatu i nie próbowac robic nic samemu . Bylem w warsztacie i co mi tam doradzali juz wiecie wiec chyba z tad moja niewiara w pomoc uzytkowników tego forum . Troche poczytalem i oczywiscie okazalo sie ze mieliscie racje ! jeszcze raz przepraszam za moja ignorancjie |
Dobra refleksja .... Lepiej późno niż wcale ....... bo faktycznie "zaczynała Ci już migać rezerwa" my wiemy że ludzie z natury są empirystami ale czasem słuchanie innych jest po prostu tańsze .... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-05-05, 11:54
|
|
|
aby nie zakładac nowego tematu ciągnę dalej w tym temacie
czego oznaką jest pocenie się silnika na wysokości uszczelki głowicy nie jest to płyn a olej nie jest tego dużo ale widac
dlaczego poci się również przy korku wlewu oleju
czy to oznaka kończącej się uszczelki głowicy
czy po zdjęciu głowicy teraz trzeba ją szlifowac czy można założyc ponownie bez szlifu
czy ktoś może podac rozmiary łozysk kół przednich i tylnych
w tygodniu będę wyjmowł silnik ze skrzynią w dół w celu wymiany sprzęgła ,ostatnio robota przy uszczelnieniu szła szybko zależło mi na aucie to teraz mam zamiar rozebrac całośc i ze spokojem obrobic wszystko rozrząd zmieniłem przed ostatnim wjazdem pozostało tylko sprzęgło ,pomierzę ciśnienie w cylindrach i zobaczę co dalej |
|
|
|
 |
korn39
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Peugot J5
Dołączył: 27 Paź 2010 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2011-06-26, 20:20
|
|
|
| mam pytanie w moim kamperku w znalazłem taki patent obok miski olejowej od strony rozrządu mam w bloku silnika dziurę nagwintowaną w takim okrągłym zaślepieniu czy czortwie czym ,pytanie , czy mogę tam wkręcić śrubę bo kapie stamtąd olej , (dziura była zamaskowana takim patentem z gąbką w środku by nie widać było wycieku} |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-06-26, 21:42
|
|
|
| daj foto jak możesz gdzie ta dziura ,pod osłona rozrządu czy gdzie |
|
|
|
 |
korn39
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Peugot J5
Dołączył: 27 Paź 2010 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2011-06-26, 21:44
|
|
|
| dziura jest w bloku silnika miedzy miską olejową a osłoną rozrządu i dziwna sprawa bo olej kapie a nie leci ciurkiem |
|
|
|
 |
IAAN
weteran

Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2011-06-26, 21:52
|
|
|
| mała duża po srubie lub inna nie przypominam sobie aby tam coś było przykręconego masz foto gdzie ta dziura jutro zobaczę na silniku mam stary wyjęty z auta |
|
|
|
 |
korn39
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Peugot J5
Dołączył: 27 Paź 2010 Skąd: Uć
|
Wysłany: 2011-06-27, 18:03
|
|
|
to jest na takim wpuście na bloku pod rozrządem jest tam taka okrągła zaślepka i wniej jest ta dziura |
|
|
|
 |
Donat
weteran

Twój sprzęt: Peugeot J5 i Citroen Jumper
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Mar 2010 Piwa: 71/57 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2011-06-27, 19:16
|
|
|
| To jest otwór do przykręcania poduszki silnika gdy ten silnik montowany jest w innym pojeździe np. w citroenie cx-ie. Na 1000% cieknie Ci wyżej tylko przelatuje przez ten otwór ( on jest przelotowy) Cieknie Ci albo miska olejowa, albo któryś uszczelniacz od strony rozrządu albo płyta pod rozrządem (ale to najrzadziej się to zdarza) Jedyne wyjście to zdemontować obudowy rozrządu, dokładnie wszystko wymyć i pojeździć troszkę i popatrzeć skąd dokładnie to cieknie. |
_________________ Donat - Radom
Mój poprzedni sprzęt:
 |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|