Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu
Autor Wiadomość
biloowa 
trochę już popisał

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Czw
Wysłany: 2011-07-03, 14:27   transi 2,2 tdci gasnie przy ruszaniu

Witajcie naszym transitem 2,2 tdci 130 koni 2007 rok ciezko sie rusza, jak sie nie podniesie obrotow silnika powyzej 1500obr/min to nie ma szans zeby ruszyc bez zadlawienia silnika. Auto ma przejechane 95 tys.km. , a przy 90 mial wymienione 2 wtryski i blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-07-03, 15:16   

Różne mogą być przyczyny.Sprawdź czy nie słychać gdzieś ssania powietrza te cienkie przewody lub przepływomierz powietrza ale raczej sam nie dojdziesz przyczyny. ciekawe jak się zachowuje w czasie jazdy czy ma moc ,czy ma odpowiednie ciśnienie paliwa w pompie zasilającej ,czy sprawny czujnik temperatury płynu chłodzącego .Dużo jest do przejrzenia
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 121/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2011-07-03, 15:24   

może ne aż w takim zakresie jak opisałeś
ale potwierdzam że auto potrafi zgasnąć przy ruszaniu bez gazu
niestety taka jego uroda

....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-03, 15:39   

Ja bym zaczął od pełnej diagnostyki silnika. Tak jak pisał Andi - przyczyn może być wiele.
Mój dziadek też się buntował i nie chciał jeździć - wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i jest jak młodzik, fruwać mu się zachciało... :haha: :haha: :haha:
Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-07-03, 17:09   

Ot urok współczesnych samochodów. Bez kasy ani rusz. Serwis albo serwis lub serwis. Kocham stare proste auta. :szeroki_usmiech
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Ostatnio zmieniony przez airgaston 2011-07-03, 20:54, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
biloowa 
trochę już popisał

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Maj 2011
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Czw
Wysłany: 2011-07-03, 20:51   

papamila napisał/a:
może ne aż w takim zakresie jak opisałeś
ale potwierdzam że auto potrafi zgasnąć przy ruszaniu bez gazu
niestety taka jego uroda

....i sprawdż sprzegło.
Jesli przy tym przebiegu nie bylo jeszcze wymieniane to zrób to
koszt ok 1100-1300zł


Auto mialo 5 tys km wyciagany silnik , mysle ,ze jak sprzeglo by bylo zuzyte to by zostało rowniez wymienione.Narazie nie ma zadnych oznak zuzycia sprzegla, ale to ruszanie mnie denerwuje. Jezdze na codzien w firmie Renault Masterem i on rusza bez dodawania gazu bez problemu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-07-03, 21:00   

"Solidne" :aniolek te współczesne auta. Diesel z racji swojego momentu obrotowego powinien ruszać bez gazu. W firmie z która współpracuję Citroen Jumper w ciągu roku miał wymieniany silnik i dwa razy skrzynie biegów. Autko ma roczek z haczykiem i 100tys km.Ale to przeciez jest AUTO UŻYTKOWE :haha: :haha: To samo z TRANZITEM 2.2tdci st220 niecałe dwa lata drugi silnik wtryski za kupę kasy :powiesic itp. A może juz nie ma prawdziwych kierowców???
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-03, 21:35   

biloowa napisał/a:
Auto ma przejechane 95 tys.km. , a przy 90 mial wymienione ... blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym

Możesz jeszcze uchylić rąbka tajemnicy, co było przyczyną?
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bonusik 
weteran


Twój sprzęt: Hobby 600...w marzeniach..:))
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Piwa: 10/15
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-03, 22:09   

airgaston napisał/a:
A może juz nie ma prawdziwych kierowców


raczej nie ma już prawdziwych samochodów... :roll:
_________________
Nawet cień przyjaciela starczy by uczynić człowieka szczęśliwym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
TomekW 
weteran


Twój sprzęt: bezdomny :(
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Piwa: 29/5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-07-04, 00:22   

Banan napisał/a:
wymieniłem końcówki wtryskiwaczy (...) Koszt - 450 złociszy z wymianą :wyszczerzony:

Nie ta bajka. Do Forda TDCi kosztują... jakieś 10 razy więcej :gwm
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-04, 01:26   

"Usterka w aucie objawia się długim rozruchem silnika, brakiem mocy lub przerywaną pracą silnika" - to wyczytałem, jeżeli chodzi o wtryskiwacze i Twój problem biloowa.
Więc moja rada, znaleźć dobry warsztat i przebadać serducho w autku :ok

PS
TomekW napisał/a:
Nie ta bajka. Do Forda TDCi kosztują... jakieś 10 razy więcej

Coś chyba źle zrozumiałeś - końcówki wtryskiwaczy, a nie cały wtryskiwacz.
Masz rację, cały wtryskiwacz, kosztuje od 1000 złociszy za sztukę, chociaż można kupić regenerowane zdecydowanie taniej.
Końcówka wtryskiwacza = rozpylacz, kosztuje znacznie mniej, + robocizna oczywiście, więc bez takiej rozpaczy. :bajer
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-07-04, 08:04   

Bonusik chyba ma jednak racje. W firmowym warsztacie nie ASO Forda słyszałem rozmowy przy rzeczonym fordzie jak mechanik mółwił o wtryskiwaczu. Potem uslyszałem że władował już 6.5tyś w to gówno. Więcej epitetów nie bedę cytował możę akurat ten egzemplarz jest trefny, ale nie słyszałem pochlebnych opini o transicie TDCi st220. To prawda że prawdziwe auta skonczyły się w XXw. Teraz samochody budują księgowi i ekolodzy i du.....
450zł tak to możliwe w starym 20-25letnim dieslu.
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 278/1300
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-04, 08:16   

airgaston napisał/a:
To prawda że prawdziwe auta skonczyły się w XXw
a scislej mowiac to dokladnie skonczyly sie w polowie lat 90
airgaston napisał/a:
Teraz samochody budują księgowi i ekolodzy i du.....
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 360/502
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2011-07-04, 10:29   

airgaston napisał/a:
W firmowym warsztacie nie ASO Forda słyszałem rozmowy przy rzeczonym fordzie jak mechanik mółwił o wtryskiwaczu. Potem uslyszałem że władował już 6.5tyś w to gówno

6,5 tyś za jeden wtryskiwacz, czy za komplet :?: :shock:
Wiem, że nie są tanie, ale to lekka przesada, albo to d... nie mechanik, ja bym zmienił warsztat.
Końcówka wtryskiwacza kosztuje ok. 200 złotych, pełna regeneracja całego wtryskiwacza, z wymianą tejże końcówki, elektrody i zaworka ok. 400 złotych x4 = 1600 (+robocizna) - skąd 6,5 tysiąca :?:
To nowoczesne auto w końcu, podłącza się do komputera i wszystko jasne... Zdarza się jednak, że na jednym komputerze nie pokaże, podłącza się do innego typu sprzętu i dopiero wtedy widać. Miałem taki przypadek w nissanie primera, obroty wariowały, podłączyli mnie do komputera i nic... Jeden chłopak wpadł na pomysł, aby podłączyć do innego typu, podłączył jeszcze do dwóch innych i dopiero na czwartym(!) wykazało uszkodzenie silnika krokowego :shock: Po wymianie, auto znowu ożyło jak nowe :szeroki_usmiech
Nikt nie napisał też, że do tego forda ma to kosztować 450zł... To był koszt mojej naprawy, trochę źle zrozumiany.

Może to już taka felerna konstrukcja, są przecież nowoczesne konstrukcje, które są udane, nie można więc wszystkiego ładować do jednego worka.
No fakt, nie da się już tego naprawić za pomocą młotka, kombinerek i jednego śrubokręta ;) ale może jeszcze kiedyś do tego wrócimy :?: :roll:
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
roger 
Kombatant


Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Sty 2009
Piwa: 42/38
Skąd: W-wa & Lubuskie
Wysłany: 2011-07-04, 10:48   

biloowa napisał/a:
a przy 90 mial wymienione 2 wtryski i blok silnika z ukl. korbowo- tlokowym.


Wnioskuję że poprzedni uległ destrukcji ...... czyli pękł tłok albo "kolanko pokazał" .... ?
Nie piszesz gdzie i kto wymieniał no praktycznie silnik i dlaczego tylko dwa wtryskiwacze zostały wymienione ..... nie piszesz jak były weryfikowane ..... czy te nowe zostały prawidłowo zakodowane do ECM bo w funkcji tego kodowania odbywa się korekcja ilości paliwa na konkretny wtrysk (każdy jest inny ... ;) ). Powodem może być również koniec sprzęgła i koła dwu-masowego ..... generalnie zbyt dużo niewiadomych aby napisać Ci konkretną odpowiedź ......

PS
Banan prośba najpierw poczytaj (na forum jest dużo do czytania na temat tych silników ) a potem podnieś maskę i porównaj Swój silnik z tym silnikiem ...... bo mam wrażenie że na oczy nie widziałeś fordowskiej PUMY ..... ;) w tych silnikach końcówki wtrysków są niewymienne jak u Ciebie a Swoje ciśnienie na wtryskiwaczach pomnóż przez 10 to wyjdzie Ci średnie w PUMIE .... ;)
_________________
rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***