Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2009-10-05, 22:30
problem z ups
Autor Wiadomość
f68 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
Nazwa załogi: f68
Dołączył: 08 Paź 2007
Piwa: 5/6
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-06-23, 12:59   problem z ups

pakje się do wyjazdu i podłaczyłem ups`a do akumulatora żeby działałjako przetwornica za nic nie chce się wzbudzić
dopiero po chwilowym właczeniu wtyczki do 230v zaskakuje oczywiście po jej wyjeciu z gniazdka działa tak jak powinien czyli jako przetwornica
czy macie jakis pomysł
co trzeba odłączyć
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
antwad 
stary wyga

Twój sprzęt: Dethleffs Advantage T5801
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sty 2007
Piwa: 17/66
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-06-23, 14:09   

Niektóre typy ups tak mają, nie zastartują jeśli na wejściu nie ma 230V. Tak np ma większość zasilaczy firmy APC.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
f68 
weteran


Twój sprzęt: Dethleffs Globethrotter A520
Nazwa załogi: f68
Dołączył: 08 Paź 2007
Piwa: 5/6
Skąd: 3city
Wysłany: 2008-06-23, 15:50   

to jest apc
więc dupa ale kupiłęm przetwornice zaraz bede próbował
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
wmaker 
stary wyga


Twój sprzęt: bezdomny :|
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Wrz 2007
Piwa: 5/20
Skąd: świętokrzyskie
Wysłany: 2008-06-23, 21:37   

może jakaś kombinacja guzików?
ja mam taki gdzie trzeba trzymać przez 5 sek. :idea
_________________
Non omne licitum honestum
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
DarekK 
zaawansowany


Twój sprzęt: IVECO SAFARIWAYS Amerigo Wespucci
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2008
Piwa: 4/9
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2008-06-23, 22:00   

Dużo bardziej opłaca się mimo wszystko zakup przetwornicy - przy porównywalnych mocach cena jest dużo niższa niż UPS-a. Wystarczy że zrobimy gniazdko na 12V i możemy podłączyć dowolne urządzenie (oczywiście pamiętając o jego mocy i pojemności naszych akumulatorów). Największe z popularnych UPS 800VA mają akumulator 12 Ah, co daje nam kilkanaście minut przy pełnym obciążeniu, kosztują natomiast tyle co przetwornica 1000/2000 i akumulator 92Ah w komplecie :) .

Co do problemu FASOLA68 - część UPS-ów ma z przodu specjalny przycisk do wzbudzenia - jeśli Twój tego nie ma (poczytaj w instrukcji) - no to kłopot - trzeba go będzie startować z przetwornicy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dominik 
stary wyga


Twój sprzęt: FIAT DUCATO 2,3 Burstner Nexxo T740
Nazwa załogi: dominiki
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2008
Piwa: 12/18
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2008-06-25, 07:00   

DarekK napisał/a:
........
Co do problemu FASOLA68 - część UPS-ów ma z przodu specjalny przycisk do wzbudzenia - jeśli Twój tego nie ma (poczytaj w instrukcji) - no to kłopot - trzeba go będzie startować z przetwornicy.


funkcja nazywana ZIMNY START
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
TomekW 
weteran


Twój sprzęt: Hymermobil 650 '79
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Mar 2007
Piwa: 28/5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2008-06-25, 07:14   

dominik napisał/a:
funkcja nazywana ZIMNY START

Nie orientujecie się, czy UPS-y Fideltronika mają taką funkcję?

EDIT: sam sobie odpowiadam; w instrukcji przeczytałem, że mają. Trzeba przytrzymać przycisk wyłącznika przez 3 sekundy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***