Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: janusz
2010-04-23, 12:05
tylna rama na dodatkowy bagaż
Autor Wiadomość
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-04-11, 23:05   

Myślę że konstrukcja ta daje kilkanaście powodów do zabrania dowodu rejestracyjnego, przez policję podczas kontroli drogowej. Ale z drugiej strony po naszych drogach (i nie tylko naszych) jeździ tyle "wynalazków" i Policja jakoś to toleruje.
Przykładem mogą być tylne lampy w kamperku Pawła P :haha:
Będzie dobrze tylko tablica na lewą stronę.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2007-04-12, 11:20   

powoli
stalowa jest rama, reszta to materiał z usztywnieniem.

jest to pokrowiec na wózek dziecięcy, lub czasami na inne rzeczy

na tej ramie w zeszłym sezonie mocowałem agregat.

tablice miałem po niemcu orginalną ale pociąłem :-( na mniejszą

czyli

mogę z takim czymś jechać w świat?
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2007-04-12, 11:27   

nie dam rady tablicy na lewą strone bo tam jest drabina

a na rame nie moge przełożyc bo jest za nisko i przy nierównościach zacieram dziury w asfalcie.

jak oglądałem strony sawiko to powinienem ją troche podnieść ale wtedy mi sie agregat nie mieścił.

pozdrawiam i dziękuję za pomoc

ps. na takiej ramie ciężkich rzeczy nie radze wozić bo prowadza kamper i za mocno jest obciążony tył.
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2007-05-03, 11:37   

jestem na zlocie w zdworzu

jeśli ktos jest zainteresowany zapraszam do oglądania

może coś się dowiem jak ją poprawić - bo zaczepiam spodem na promach
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2007-05-03, 11:45   

Myślę że trzeba by było zważyć twoje auto. Proponuję znaleźć jakąś zaprzyjaźnioną wagę nawet taką od węgla albo złomu i zważyć cały samochód to znaczy czterema kołami na wadze a następnie jedna oś na stałym lądzie a druga na wadze, i druga oś tak samo. Zobaczysz jak są rozłożone masy w samochodzie i czy przypadkiem to niskie zawieszenie to nie jest wynik przeciążenia samochodu.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
EwaMarek 
Kombatant
Marek


Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Piwa: 25/13
Skąd: Czołowo / Koło
Wysłany: 2007-05-04, 18:45   

oglądałem takie ramy z tyłu w innych kamperach na zlocie

niestety daleko jej od orginału :-/
_________________
Pozdrawiam
Marek

Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
takisobie 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Transit CI 210 Riviera Rok 94
Nazwa załogi: Ela i Jan
Dołączył: 01 Gru 2008
Skąd: Monachium
Wysłany: 2008-12-10, 09:00   

Kazik II napisał/a:
Też myślałem o uzupełnieniu mojego pojazdu o rampę do przewozu skutera. Nie wiem jak umocować taką rampę do podwozia. U mnie rama pojazdu składa się z ramy "macierzystej" - czyli tej oryginalnie występującym w podwoziu peugeota J 5 na której opiera się cała konstrukcja jezdna oraz dodatkowego użebrowania o słabszej konstrukcji, na którym podparty jest tył nadwozia. Czy taką rampę dospawuje się do zasadniczej ramy podwozia czy można to zrobić mocując do tej tylnej, słabszej części ramy?



o ile wiem, to o spawaniu nie moze byc w ogole jakiejkolwiek mowy.
Do ramy maciezystej kampera jest przykrecana specjalna konstrukcja nosna
posiadajaca atest z wybitym numerem, zwykle wszystko jest ocynkowane.
Do tej konstrukcji nosnej jest wsuwana rampa mocowana srubami pozycjonujacymi.
Wyglada to podobnie jak na powyzszym zdjeciu.
Tak jest w niemczech.
Tego rodzaju konstrukcje sa naniesione w dokumentacji kampera i
kiedy robiona jest rejestracja w Polsce, pewnie na taki wpis nalezy osobno
zwrocic uwage. Nie sadze, aby w Polsce bylo inaczej. Moze jednak?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***