 |
|
Przesunięty przez: janusz 2010-04-23, 12:05 |
tylna rama na dodatkowy bagaż |
Autor |
Wiadomość |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-04-11, 23:05
|
|
|
Myślę że konstrukcja ta daje kilkanaście powodów do zabrania dowodu rejestracyjnego, przez policję podczas kontroli drogowej. Ale z drugiej strony po naszych drogach (i nie tylko naszych) jeździ tyle "wynalazków" i Policja jakoś to toleruje.
Przykładem mogą być tylne lampy w kamperku Pawła P
Będzie dobrze tylko tablica na lewą stronę. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2007-04-12, 11:20
|
|
|
powoli
stalowa jest rama, reszta to materiał z usztywnieniem.
jest to pokrowiec na wózek dziecięcy, lub czasami na inne rzeczy
na tej ramie w zeszłym sezonie mocowałem agregat.
tablice miałem po niemcu orginalną ale pociąłem :-( na mniejszą
czyli
mogę z takim czymś jechać w świat? |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2007-04-12, 11:27
|
|
|
nie dam rady tablicy na lewą strone bo tam jest drabina
a na rame nie moge przełożyc bo jest za nisko i przy nierównościach zacieram dziury w asfalcie.
jak oglądałem strony sawiko to powinienem ją troche podnieść ale wtedy mi sie agregat nie mieścił.
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
ps. na takiej ramie ciężkich rzeczy nie radze wozić bo prowadza kamper i za mocno jest obciążony tył. |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2007-05-03, 11:37
|
|
|
jestem na zlocie w zdworzu
jeśli ktos jest zainteresowany zapraszam do oglądania
może coś się dowiem jak ją poprawić - bo zaczepiam spodem na promach |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
janusz
Kombatant Szeryf

Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy Dołączył: 14 Sty 2007 Piwa: 420/147 Skąd: Pajęczno, łódzkie
|
Wysłany: 2007-05-03, 11:45
|
|
|
Myślę że trzeba by było zważyć twoje auto. Proponuję znaleźć jakąś zaprzyjaźnioną wagę nawet taką od węgla albo złomu i zważyć cały samochód to znaczy czterema kołami na wadze a następnie jedna oś na stałym lądzie a druga na wadze, i druga oś tak samo. Zobaczysz jak są rozłożone masy w samochodzie i czy przypadkiem to niskie zawieszenie to nie jest wynik przeciążenia samochodu. |
_________________ Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy! |
|
|
|
 |
EwaMarek
Kombatant Marek

Twój sprzęt: Kamper PLA na Fiacie i budka LMC
Nazwa załogi: Marek, Ewa, córki Wiktoria i Gabriela
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Piwa: 25/13 Skąd: Czołowo / Koło
|
Wysłany: 2007-05-04, 18:45
|
|
|
oglądałem takie ramy z tyłu w innych kamperach na zlocie
niestety daleko jej od orginału |
_________________ Pozdrawiam
Marek
Moje kampery
BURSTNER 90r, 91r, CHAUSSON 2008 i kempingi Hobby 90r, Dethleffs 2002r
Aktualnie kamper PLA 2014 kemping LMC 770 2010r |
|
|
|
 |
takisobie
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Transit CI 210 Riviera Rok 94
Nazwa załogi: Ela i Jan
Dołączył: 01 Gru 2008 Skąd: Monachium
|
Wysłany: 2008-12-10, 09:00
|
|
|
Kazik II napisał/a: | Też myślałem o uzupełnieniu mojego pojazdu o rampę do przewozu skutera. Nie wiem jak umocować taką rampę do podwozia. U mnie rama pojazdu składa się z ramy "macierzystej" - czyli tej oryginalnie występującym w podwoziu peugeota J 5 na której opiera się cała konstrukcja jezdna oraz dodatkowego użebrowania o słabszej konstrukcji, na którym podparty jest tył nadwozia. Czy taką rampę dospawuje się do zasadniczej ramy podwozia czy można to zrobić mocując do tej tylnej, słabszej części ramy? |
o ile wiem, to o spawaniu nie moze byc w ogole jakiejkolwiek mowy.
Do ramy maciezystej kampera jest przykrecana specjalna konstrukcja nosna
posiadajaca atest z wybitym numerem, zwykle wszystko jest ocynkowane.
Do tej konstrukcji nosnej jest wsuwana rampa mocowana srubami pozycjonujacymi.
Wyglada to podobnie jak na powyzszym zdjeciu.
Tak jest w niemczech.
Tego rodzaju konstrukcje sa naniesione w dokumentacji kampera i
kiedy robiona jest rejestracja w Polsce, pewnie na taki wpis nalezy osobno
zwrocic uwage. Nie sadze, aby w Polsce bylo inaczej. Moze jednak? |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|