Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Klucz udarowy 1/2" jaki?
Autor Wiadomość
HENRYCZEK 
weteran

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lis 2011
Piwa: 81/131
Skąd: Południe
Wysłany: 2014-11-06, 17:52   Klucz udarowy 1/2" jaki?

Mam potrzebę zakupu klucza udarowego i tu pytanie,pneumatyczny czy elektryczny.
Używany będzie sporadycznie,priorytetem ma być efektywność działania.
Ps
Kompresor jest.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
koko 
Kombatant


Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Sty 2007
Piwa: 71/31
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-06, 18:02   

Elektryczny na 12 V jest do D...py mam taki jak w Juli wyrzucone dzięgi
_________________
KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 194/151
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2014-11-06, 18:16   

koko napisał/a:
Elektryczny na 12 V jest do D...py ...........


Też tak uważam , zdecydowanie na spreżone powietrze jest efektywniejszy :bigok
Nie wiem jak tylko to cenowo wygląda ; za elektrycznym przemawiał by łatwiejszy dostęp do medium .
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-11-06, 18:28   

ten polecam
http://allegro.pl/klucz-p...4743613989.html

tylko wąż min 10 mm.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 240/602
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2014-11-06, 18:36   

darek 61 napisał/a:
tylko wąż min 10 mm.

I ciśnienie min 8 atm.
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 144/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2014-11-06, 19:23   

darek 61 napisał/a:

darek 61 napisał/a:
tylko wąż min 10 mm.

I ciśnienie min 8 atm.
_________________


I odpowiednia ilość powietrza

Ponieważ 2x w roku wymieniam koła w siedmiu samochodach,zakupiłem klucz elektryczny.Działa od dwóch lat,ale używam go tylko do odkręcania gdyż jest zbyt silny żeby koła nim dokręcać
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 240/602
Skąd: z głębokiego buszu
Wysłany: 2014-11-06, 19:38   

kimtop napisał/a:
gdyż jest zbyt silny żeby koła nim dokręcać

W pneumatyku można siłę regulować :bigok
_________________
Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 144/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2014-11-06, 21:06   

SlawekEwa napisał/a:
W pneumatyku można siłę regulować


Zgadza się,ale nie za bardzo ufam tej regulacji i zawsze koła dociągam ręcznie dynamometrem.
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 296/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-11-06, 22:06   

Bezwzględnie pneumatyczny, jeżeli ma być efektywny w działaniu.
Klucz który wskazał Darek - Yato jest bezkonkurencyjny cenowo (w tej klasie)
Syn używa od 2 tygodni Yato, ale chyba 1700 Nm z podwójnym młotkiem, nie ma ich w katalogu.Poprzedni Ingersoll Rand padł po 5 latach
Kompozytowe są lżejsze, cichsze i mocniejsze, ale mniej żywotne. Jak byś był zainteresowany Yato, to hurtownie ma moja sąsiadka,może zrobi dobrą cenne. :)
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
HENRYCZEK 
weteran

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Lis 2011
Piwa: 81/131
Skąd: Południe
Wysłany: 2014-11-26, 21:41   

Bardzo dziękuję za sugestie jaki klucz wybrać.
Wybór padł na Beta i tu mam pytanie.
W dolnej bocznej części rękojeści jest malutki otworek,ok 2 mm (pomarańczowy punkt )i znaczek oliwiarki,
czy tam leje się olej do smarowania klucza?W dołączonej instrukcji nic nie piszą na ten temat, w necie nic nie znalazłem,i wszystko byłoby jasne,ale wspomniany otworek jest przelotowy :?:

image.jpg
Plik ściągnięto 2192 raz(y) 110,13 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 296/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-11-26, 22:19   

Jak nie ma w instalacji smarownic
to wypada przed każdą praca dwie trzy krople zapodać do klucza przez wejście powietrza. Nie wiem jak w Becie to rozwiązano. Niektórzy twierdza ze zwykłe kompresory tłokowe tak pluj olejem ze nie trzeba smarować. Syn smaruje.Powinien być specjalny olej, :-/ ale kropi zwykłego półsyntetyka. :)
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Banan 
Administrator
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE


Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 09 Lis 2010
Piwa: 358/496
Skąd: Bolesławiec
Wysłany: 2014-11-26, 22:20   

Tak
Jest w sprzedaży specjalny olej do tych kluczy :spoko
_________________
Pozdrawiam - Darek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 296/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-11-26, 22:36   

Specjalny, bo musi tworzyć mgłę olejową i nie osiadać na przewodach. Od smarownic do klucza czasem kilkanaście m. Na smarowaniu “kropelkowym” klucz Ingersoll Rand wytrzymał 5 lat (sprężarka śrubowa, zero oleju w powietrzu).
Mógłby więcej, przecież IR to górna pólka, ale nie chciało się smarownic montować, a tatuś mówił :-/
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***