Klucz udarowy 1/2" jaki? |
Autor |
Wiadomość |
HENRYCZEK
weteran
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lis 2011 Piwa: 81/131 Skąd: Południe
|
Wysłany: 2014-11-06, 17:52 Klucz udarowy 1/2" jaki?
|
|
|
Mam potrzebę zakupu klucza udarowego i tu pytanie,pneumatyczny czy elektryczny.
Używany będzie sporadycznie,priorytetem ma być efektywność działania.
Ps
Kompresor jest. |
|
|
|
 |
koko
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-LINE 4.8 I
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Sty 2007 Piwa: 71/31 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2014-11-06, 18:02
|
|
|
Elektryczny na 12 V jest do D...py mam taki jak w Juli wyrzucone dzięgi |
_________________ KoKo
Piszę tylko merytorycznie.
Mądrzy ludzie wiedzą przed a nie po |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 194/151 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2014-11-06, 18:16
|
|
|
koko napisał/a: | Elektryczny na 12 V jest do D...py ........... |
Też tak uważam , zdecydowanie na spreżone powietrze jest efektywniejszy
Nie wiem jak tylko to cenowo wygląda ; za elektrycznym przemawiał by łatwiejszy dostęp do medium . |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 240/602 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2014-11-06, 18:36
|
|
|
darek 61 napisał/a: | tylko wąż min 10 mm. |
I ciśnienie min 8 atm. |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2014-11-06, 19:23
|
|
|
darek 61 napisał/a: |
darek 61 napisał/a:
tylko wąż min 10 mm.
I ciśnienie min 8 atm.
_________________ |
I odpowiednia ilość powietrza
Ponieważ 2x w roku wymieniam koła w siedmiu samochodach,zakupiłem klucz elektryczny.Działa od dwóch lat,ale używam go tylko do odkręcania gdyż jest zbyt silny żeby koła nim dokręcać |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler

Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 29 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 240/602 Skąd: z głębokiego buszu
|
Wysłany: 2014-11-06, 19:38
|
|
|
kimtop napisał/a: | gdyż jest zbyt silny żeby koła nim dokręcać |
W pneumatyku można siłę regulować |
_________________ Życie jest dane wszystkim, ale starość tylko wybranym.
 |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2014-11-06, 21:06
|
|
|
SlawekEwa napisał/a: | W pneumatyku można siłę regulować |
Zgadza się,ale nie za bardzo ufam tej regulacji i zawsze koła dociągam ręcznie dynamometrem. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 296/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-11-06, 22:06
|
|
|
Bezwzględnie pneumatyczny, jeżeli ma być efektywny w działaniu.
Klucz który wskazał Darek - Yato jest bezkonkurencyjny cenowo (w tej klasie)
Syn używa od 2 tygodni Yato, ale chyba 1700 Nm z podwójnym młotkiem, nie ma ich w katalogu.Poprzedni Ingersoll Rand padł po 5 latach
Kompozytowe są lżejsze, cichsze i mocniejsze, ale mniej żywotne. Jak byś był zainteresowany Yato, to hurtownie ma moja sąsiadka,może zrobi dobrą cenne. |
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
HENRYCZEK
weteran
Pomógł: 6 razy Dołączył: 17 Lis 2011 Piwa: 81/131 Skąd: Południe
|
Wysłany: 2014-11-26, 21:41
|
|
|
Bardzo dziękuję za sugestie jaki klucz wybrać.
Wybór padł na Beta i tu mam pytanie.
W dolnej bocznej części rękojeści jest malutki otworek,ok 2 mm (pomarańczowy punkt )i znaczek oliwiarki,
czy tam leje się olej do smarowania klucza?W dołączonej instrukcji nic nie piszą na ten temat, w necie nic nie znalazłem,i wszystko byłoby jasne,ale wspomniany otworek jest przelotowy
image.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 2192 raz(y) 110,13 KB |
|
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 296/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-11-26, 22:19
|
|
|
Jak nie ma w instalacji smarownic
to wypada przed każdą praca dwie trzy krople zapodać do klucza przez wejście powietrza. Nie wiem jak w Becie to rozwiązano. Niektórzy twierdza ze zwykłe kompresory tłokowe tak pluj olejem ze nie trzeba smarować. Syn smaruje.Powinien być specjalny olej, ale kropi zwykłego półsyntetyka. |
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
Banan
Administrator LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Twój sprzęt: Rapido 972M MB 2.9 TD
Nazwa załogi: Bananki
Pomógł: 30 razy Dołączył: 09 Lis 2010 Piwa: 358/496 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 2014-11-26, 22:20
|
|
|
Tak
Jest w sprzedaży specjalny olej do tych kluczy |
_________________ Pozdrawiam - Darek
 |
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 296/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2014-11-26, 22:36
|
|
|
Specjalny, bo musi tworzyć mgłę olejową i nie osiadać na przewodach. Od smarownic do klucza czasem kilkanaście m. Na smarowaniu “kropelkowym” klucz Ingersoll Rand wytrzymał 5 lat (sprężarka śrubowa, zero oleju w powietrzu).
Mógłby więcej, przecież IR to górna pólka, ale nie chciało się smarownic montować, a tatuś mówił |
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
|