Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
checklist
Autor Wiadomość
CAPOMAN 
weteran


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Maj 2014
Piwa: 37/34
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-07-22, 16:53   

MILUŚ napisał/a:
CAPOMAN napisał/a:
:wyszczerzony: zawsze się zastanawiam... po co rozkładać podpory? :szeroki_usmiech .............?


Ponoć nie skrzypi i nie buja kiedy ..........figlujesz :-P


a wiecie co... nawet o tym nie pomyślałem :wyszczerzony: :wyszczerzony: :wyszczerzony: a rzeczywiście "w trakcie" wszystko się buja i skrzypi :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :ok

Następnym razem rozkładam podpory :ok i zweryfikuje ten kierunek :spoko
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 478/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2015-07-22, 17:12   

Mniej roboty jak zrezygnujesz........

Pamiętaj też że antena CB to jak szczytówka wędki. Zdradza branie.....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Johny_Walker 
Kombatant


Twój sprzęt: Był Nowiutki Hymer Tramp prosto z fabryki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Wrz 2012
Piwa: 45/20
Skąd: zielonogórskie
Wysłany: 2015-07-23, 10:26   

janusz napisał/a:
Ale czad, brakuje mi sprawdzenia bezpieczników.
Jak samolot Kapitana Wrony. Miał listę i nawet ją studiowali podczas lądowania a kółka i tak nie wysunęły się. :haha:
Ruszysz z miejsca wszystko samo okaże się, że nie było złożone albo schowane.

Bo zapomniał sprawdzić bezpiecznika co go teczką rzuconą w kąt zasłonił lub wyłączył. I samolot za kilkadziesiąt baniek w pizdu do kasacji. Silniki tylko sprzedali. Ale cicho sza! Nie demaskować bohatera!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 478/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2015-07-23, 10:44   

Tu z teorią spiskową wypada się zgodzić...
Wielu bohaterów Ojczyzna takich posiada o Dziadku Piłsudskim.. nie wspomnę

Ale sam już byłem bliski rozbiórki kampera, w celu szukania zanikłego prądu....
A to rzucony kapeć czy wór brudnych ciuchów główny hebel zahaczył i prąd wywyłączył ! wyszczerzony:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
toscaner 
Kombatant
vanlife na pełny etat www.toscaner.com


Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Lis 2013
Piwa: 241/267
Skąd: Honolulu, Prypeć
Wysłany: 2015-07-23, 20:16   

Chyba jednak lubię mojego kampera.

Check lista:

1 - Odpalić.
2 - sprawdzić czy pies jest w kamperze
3 - odjechać. :haha:
_________________
Toscaner
Blog: Toscaner.com
Youtube: Toscaner Vanlife
Budowa domka ze złomka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2015-07-23, 20:55   

pierwszy post jest niekompletny ... brakuje od cholery punktów .

Sprawdzanie stanu technicznego pojazdu przez kierowcę przed każdym wyjazdem w trasę zwiększa samopoczucie (pewność) kierowcy i komfort jazdy, a ponadto zmniejsza ryzyko wypadku. Do typowych czynności zaliczanych do obsługi codziennej i sprawdzania stanu technicznego wpływających bezpośrednio na bezpieczeństwo jazdy, jest kontrola:

ciśnienia powietrza w ogumieniu i jego stan,

działania hamulców,

działania układu kierowniczego,

oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego - czy jest sprawne,

właściwego poziomu płynów eksploatacyjnych,

właściwego poziomu oleju - czy jest prawidłowy, czy nie ma wycieków płynu eksploatacyjnego, oleju, paliwa,

czystości szyby (sprawdzenie działania wycieraczek), reflektorów, lamp i tablic,

ważności gaśnicy ,

sprawdzenie zewnętrzne kampera , czy jest we właściwym stanie (np.: czy jest czysty, nie posiada widocznych pęknięć i dziur.


czy kierowca wyjeżdżając w trasę ma wszystkie niezbędne dokumenty łącznie z prawem jazdy, dowodem rejestracyjnym i dokumentem przewozowym.

czy kierowca jest TRZEŹWY ?

Sposób sprawdzania pojazdu jest podany w instrukcji obsługi pojazdu i może się różnić w zależności od pojazdu. W pojazdach bardzo zaawansowanych technicznie kierowca przed ruszeniem w trasę musi przeanalizować wskazania wyświetlane na panelu sterowniczym przez komputer pokładowy. Jeśli podczas prowadzenia sprawdzenia pojazdu zostaną stwierdzone przez kierowcę lub komputer pokładowy ewentualne usterki i nieprawidłowości, należy je bezwzględnie usunąć jeszcze przed wyruszeniem w trasę.

Typowe zagrożenia występujące podczas wykonywania obsługi codziennej i sprawdzania stanu pojazdu, są to zagrożenia:

uderzeniem, zgnieceniem przez poruszające się na polu postojowym lub manewrowym inne pojazdy,

upadkiem z DACHU KAMPERA podczas prowadzenia kontroli lub w wyniku potknięcia o przedmioty zamontowane na dachu ,

uderzeniem, zmiażdżeniem, obtarciem na skutek spadających przedmiotów, np. nieprzymocowany kajak na dachu kampera,

schorzenia układu mięśniowo-szkieletowego wskutek wymuszonej pozycji pracy zwłaszcza podczas przenoszenia i podnoszenia kół, ładunków pozostających na dachu,

przekłuciem, przebiciem, starciem na skutek ostrych elementów nadwozia (np.: wystające elementy / doczepione stoły / , pęknięcia i dziury w poszyciu ,

urazu rąk na skutek kontaktu z obracającymi się elementami silnika podczas kontroli stanu oleju, płynów eksploatacyjnych, itp.,

zagrożeniem zatrucia się od chemicznych substancji szkodliwych i niebezpiecznych wydzielających ze zbiornika WC lub szarej wody ,

oparzenie na skutek kontaktu z gorącymi lub żrącymi substancjami przewożonymi w pojeździe,

przygnieceniem, uderzeniem, obtarciem na skutek opadnięcia klapy od silnika podczas prowadzenia czynności sprawdzających,

uderzeniem, obtarciem na skutek nie przewidzianego opadnięcia drzwi , okien kampera,

skaleczeniem, obtarciem przez ostre wystające elementy podczas codziennych czynności sprawdzających stan techniczny pojazdu,

uderzeniem się podczas wsiadania do kabiny pojazdu,

poparzeniem się na skutek kontaktu z substancją niebezpieczną, np.: paliw płynnych, substancji chemicznych, itp.,

przebiciem, przecięciem, przekłuciem na skutek sprawdzania rozmieszczenia i mocowania bagażu w pojeździe .


trzeba uważać :bajer
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 478/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2015-07-23, 21:41   

Wypróżnić się.

I autorzy w tym ja..... leki!! Odstawić psychotropy na 24 h przed jazdą
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
toscaner 
Kombatant
vanlife na pełny etat www.toscaner.com


Twój sprzęt: ToscaVan - Black Panther
Nazwa załogi: Toscaner & VanElla
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Lis 2013
Piwa: 241/267
Skąd: Honolulu, Prypeć
Wysłany: 2015-07-23, 22:42   

No ok, Check lista:

1 - znaleźć kampera
2 - sprawdzić czy pies jest w kamperze
2b - czy kierowca jest TRZEŹWY (pojęcie względne 0,5 - 0,8 = trzeźwy)
2c - Odstawić psychotropy na 24 h przed jazdą
2,9 - Odpalić.
3 - odjechać.
:haha:
_________________
Toscaner
Blog: Toscaner.com
Youtube: Toscaner Vanlife
Budowa domka ze złomka
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Johny_Walker 
Kombatant


Twój sprzęt: Był Nowiutki Hymer Tramp prosto z fabryki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Wrz 2012
Piwa: 45/20
Skąd: zielonogórskie
Wysłany: 2015-07-24, 10:35   

toscaner napisał/a:
No ok, Check lista:

1 - znaleźć kampera
2 - sprawdzić czy pies jest w kamperze
2b - czy kierowca jest TRZEŹWY (pojęcie względne 0,5 - 0,8 = trzeźwy)
2c - Odstawić psychotropy na 24 h przed jazdą
2,9 - Odpalić.
3 - odjechać.
:haha:

4 - wrócić się po żonę
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2015-07-24, 10:40   

Johny_Walker napisał/a:
4 - wrócić się po żonę

Kurcze, jak już została to bez sensu. Wrócisz to opier...., że już jej nie kochasz, że 17 lat temu też o niej zapomniałeś i poszedłeś z kumplami na piwo. Później i tak 3 dni na cicho.
Zostanie to cisza taka sama a chociaż a jest szansa, że przemyśli i przejdzie jej złość. :szeroki_usmiech
Tego punktu bym nie wpisywał.
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Brat 
Kombatant


Twój sprzęt: Merc310D/1995, Europa560
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Cze 2011
Piwa: 192/912
Skąd: San Escobar
Wysłany: 2015-07-24, 15:28   

Adaś ... szacun ... powinieneś pisać instrukcje obsługi. Dla amerykanów głównie ... ;)
Ale - mówiąc szczerze - wolę praktykować checklist toscanera ;)
_________________
Marian
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krzysztofCz 
weteran

Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2009
Piwa: 48/54
Skąd: z nad morza
Wysłany: 2015-07-24, 18:38   

Instrukcje, listy startowe i inne pierdoły. Najprościej mieć auto sprawne, zatankowane wszystkimi glutami łącznie z przyprawami do grilla i... jeździć codziennie. Po ruszeniu wszystko i tak ulega samoukładaniu :szeroki_usmiech
_________________
I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***