 |
|
serwisówka do mastera I |
Autor |
Wiadomość |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-04, 18:59 serwisówka do mastera I
|
|
|
ma ktoś namiar gdzie zassać książkę ( np w pdf)do mastera I,kupiłem właśnie nowy nabytek,takiego staruszka z 88r |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-07, 19:57
|
|
|
a może wie ktoś jaki ma byc olej w skrzyni Mastera z 88r 2.4D, 75W80 czy 80W90?,źródła podają te dwa? |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-07, 21:04
|
|
|
Nabyłeś wagon kolejowy
Jak nie zapomnę, to jutro Ci sprawdzę jaki olej
Edyta: To na pewno 2,4? Nie silnik Sofim 2,5D? |
|
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-08, 06:15
|
|
|
w dowodzie jest 2.4( 2445)-tak go oznaczają,były tez 2.5 (2499)mój to silnik fiata sofim 8140.61-230 |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-08, 09:00
|
|
|
Ja mam tak opisane.
20151008_085203-800x450.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 49 raz(y) 96,33 KB |
|
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-08, 09:19
|
|
|
dzieki,czyli zalewam 75w80 ,a powiedz co to za program? |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-08, 10:15
|
|
|
Bosch ESI |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-19, 18:15
|
|
|
ma ktos pomysl jak wlac olej do tej skrzyni?,nie moge odkrecic korka z boku
Zdjęcie0410.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 46 raz(y) 89,9 KB |
Zdjęcie0411.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 49 raz(y) 106,29 KB |
|
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-19, 18:43
|
|
|
Oj, widać tu brak własnej inicjatywy
Jak jest reduktor linki wyżej niż korek, to nim. Jak tak nie da rady, to przez odpowietrznik. W obu przypadkach, musisz odmierzyć wymaganą ilość oleju przed wlaniem, tak aby nie było za mało, ani za dużo |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-19, 19:25
|
|
|
reduktor jest niżej-patrzylem,wiec zostaje znalesc odpowietrznik,poszukam go |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-19, 19:56
|
|
|
Jeszcze możesz spróbować włącznikiem wstecznego
Jak masz migomat, to przyspawaj nakrętkę do korka i go odkręcisz. Będzie zrobione porządnie, a nie na skróty. |
|
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-20, 20:17
|
|
|
szukałem odpowietrznika-nie znalazłem,próbowałem przyspawać nakrętkę-urywa sie, w gnieździe wstecznego jest mało miejsca i lanie tamtędy będzie długo sie wlewało-wąskie gardło, zastanawiam sie nad wyprowadzenie linki -czy jak odkręcę śrubę przy skrzyni to nic się nie poprzestawia?
Zdjęcie0413.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 60 raz(y) 76,06 KB |
|
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2015-10-20, 20:54
|
|
|
erikson napisał/a: | reduktor jest niżej-patrzylem |
Więc po co chcesz go odkręcać? Jak odkręcisz, nic się nie poprzestawia. Będziesz musiał delikatnie wyjąć z otworu wałek reduktora. Piszę z pamięci, więc uważaj Ostatni raz grzebałem przy takim z 15 lat temu
Nadal proponuję przyspawać nakrętkę. Weź do spawania taką, aby naszła na obrobiony korek. Koniecznie poczekaj przed odkręcaniem, aż wystygnie spaw. Nie ma bata, musi się odkręcić |
|
|
|
 |
erikson
stary wyga Przyjaciel Billa W
Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy Dołączył: 11 Maj 2008 Piwa: 11/1 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2015-10-20, 22:02
|
|
|
nakrętkę nakładałem na korek-nic nie pomagalo,ale pokombinuje jeszcze ,tu jest manual do skrzyni,ja ma UN5,moze ktos na schemacie sie cos dopatrzy-gdzie sie dalo by rade dostać http://www.matrasport.dk/...63/gear_ne3.pdf |
_________________ Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
 |
|
|
|
|
 |
PiotrPaweł
początkujący forumowicz

Dołączył: 26 Lut 2015 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-10-28, 12:56
|
|
|
Witam.U mnie stoją dwie "renówki",made in usa.Jedną podróżuję,druga całkowicie pusta w środku(ale na chodzie) i meczę się z zabudową i chyba nie dam rady-chetnie bym ten kłopot komuś podrzucił . Nie ma co na Renault narzekać?jeżdzi się fajnie,wcale nie narzekam a jasne jest ze czasami przy używanym aucie trzeba pogrzebac.Duza dostępność części i jak komuś coś brakuje czy ma inny kłopot chetnie podpowiem.,-bo przed camperowaniem zajechałem dwa espace. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|