| Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-18, 19:17   Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego |   
 |  
               | 
 |  
               | Witajcie ; Utknąłem na parkingu
  . Nie moge zapalić  Paliwo jest ; rozrusznik kręci ; elektryczna pompa paliwa dopompowuje . Ciągłym światłem pali mi się czerwona kontrolka układu wtryskowego . Wróciliśmy przed miesiącem z wakacji bez żadnych problemów .Od tego czasu silnik nie był uruchamiany .Objawy przypominają mi przerwę w zasilaniu elekrozaworu paliwa na pompie wtryskowej w starych dieslach . Po powrocie z wakacji grzebałem przy zasilaniu wentylatorów chłodnicy ; może gdzieś jakiś kabelek poruszyłem i teraz nie styka . Pytam więc ; gdzie / o ile w ogóle  / jest w moim 2.8JTD ten elektrozawór ? Jakich jeszcze czujników może dotyczyć paląca się kontrolka układu wtryskowego ?
 |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Gewehr   weteran
 
  
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 30 Paź 2013
 Piwa: 226/114
 Skąd: AmWarsztat.pl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-18, 20:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź włącznik przy akumulatorze. Ten od wypadku. Jeśli nie to, to jedynie zostaje podłączyć kompa. Elektrozaworu u Ciebie brak.
 |  
				|  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | CORONAVIRUS   Kombatant
 fan SAN ESCOBAR
 
  
 Twój sprzęt: IVECO DAILY III
 Nazwa załogi: BRAK
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Sie 2011
 Piwa: 566/755
 Skąd: z Rumi przez jedno i
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-18, 21:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | a na innym kluczyku też problem  ??? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | makdrajwer   weteran
 Artur,Ola,Zosia,Zuzia
 
  
 Twój sprzęt: Bezdomny
 Pomógł: 9 razy
 Dołączył: 29 Maj 2011
 Piwa: 50/75
 Skąd: Bielsko-Biała
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-18, 21:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła. A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.
 |  
				| _________________ keep calm and dance
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-18, 22:31 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | makdrajwer napisał/a: |  	  | Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła. A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.
 | 
 
 Dzwoniłem do Ciebie dziś w tej sprawie
  Ale ma się urlopik   
 Z tym kluczykiem to.....nie pomyślałem . Immobilaizer bym miał mieć ?
 OK ; jutro posprawdzam to o czym piszecie i......zdam relację
   |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 07:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | Czy odłączenie zasilania na aku rozruchowym na parę chwil coś da ? |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Gewehr   weteran
 
  
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 30 Paź 2013
 Piwa: 226/114
 Skąd: AmWarsztat.pl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 09:26 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie, ale zawsze można spróbować. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | CORONAVIRUS   Kombatant
 fan SAN ESCOBAR
 
  
 Twój sprzęt: IVECO DAILY III
 Nazwa załogi: BRAK
 Pomógł: 12 razy
 Dołączył: 21 Sie 2011
 Piwa: 566/755
 Skąd: z Rumi przez jedno i
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 09:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | da..stracisz kod w radiu jak taki masz   
 kto komu zabroni sprawdzić
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 12:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i ..........qpa   
 Przeglądnąłem wszystkie złączki ;konektorki ;końcówki czujników ; bezpieczniki;przekaźniki w silniku i pod deską rozdzielczą .
 Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /
 Po włączeniu stacyjki kontrolki gasną a po ułamku sekundy czerwona od wtrysków się zapala .
 Kręcenie rozrusznikiem bez zmian
  nic nie daje Jedyny "sukces" to fakt stwierdzenia ,że książka napraw Ducato  która mam do niczego nie jest  przydatna w moim modelu . Szczególnie schematy elektryczne
   |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | eMKa   Kombatant
 
  
 Twój sprzęt: Ducato 2,3 09  CAMPERIA
 Nazwa załogi: eMKa
 Pomógł: 18 razy
 Dołączył: 22 Sty 2010
 Piwa: 297/156
 Skąd: Kalisz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 13:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia, ale bez kompa trudno zweryfikować |  
				| _________________ Gosia & Krzysiek
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | kimtop   Kombatant
 
 Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
 Pomógł: 15 razy
 Dołączył: 18 Wrz 2007
 Piwa: 144/44
 Skąd: Opoczno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 13:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | eMKa napisał/a: |  	  | Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia | 
 
 Na pompie jest elektrozawór,do którego dochodzi kabelek.
 
 Na szynie wysokiego ciśnienia jest czujnik ciśnienia i tam dochodzi drugi kabelek
 |  
				| _________________ Pozdrawiam.
 Polak gorszego sortu
 
 Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
 Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | elspasoo   doświadczony pisarz
 
 Twój sprzęt: Ducato 2,8 Jtd Autostar Auros 448
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 03 Maj 2010
 Piwa: 4/5
 Skąd: Lubuskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 13:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co wiem, na pompie jest jeden regulator/czujnik wysokiego cisnienia. Tyle ,ze bez kompa to trochę zgadywanie. Wydaje mi się również ,że pomimo uszkodzenia tego regulatora powinien zapalić chociaż na chwilę. Usterka wskazywała by bardziej na czujnik położenia wału. 
 
  |  
				| _________________ Ford Transit Westfalia Nugget '89 Swap na 2,3 16V + automat
 |  
				|  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Argo   weteran
 
 Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
 Nazwa załogi: Argonauta
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 19 Gru 2011
 Piwa: 31/1
 Skąd: Nowa Wola
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 16:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | Spróbuj uruchomić używając spray kokpitu jako samostartu. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | MILUŚ   Kombatant
 CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA
 
  
 Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
 Nazwa załogi: Milusie
 Pomógł: 25 razy
 Dołączył: 02 Gru 2007
 Piwa: 199/163
 Skąd: Gliwice w przelocie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | eMKa napisał/a: |  	  | ............... ale bez kompa trudno zweryfikować | 
 
 Gdzie jest to złącze diagnostyczne w moim silniku żeby kompa podpiąć ? Pytam gdyby "fachowiec" z kompem nie wiedział
   |  
				| _________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
 
 Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      | Gewehr   weteran
 
  
 Pomógł: 39 razy
 Dołączył: 30 Paź 2013
 Piwa: 226/114
 Skąd: AmWarsztat.pl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2016-08-19, 19:41 |   
 |  
               | 
 |  
               | Do 2002 przy lewej lampie. Trzy pinowa. Po 2002 pomiędzy  kierownicą, a drzwiami "zaslepka". Standard eobd. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
      
         
      |  |