 |
|
|
Regulacja zaworów ohc ,,2,0 l |
| Autor |
Wiadomość |
krimar
Kombatant

Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2016-08-28, 18:52
|
|
|
Producenci zalecają regulację luzu między wałkiem i konikiem, gdy istnieje niebezpieczeństwo wycięcia przez zawór wyżłobienia w koniku (czyli tłumacząc z polskiego na nasze - koniki nie są prawidłowo utwardzone). Mierzenie luzu między konikiem z takim wyżłobieniem, a zaworem jest wtedy niemożliwe ponieważ listek szczelinomierza jest szerszy niż wyżłobienie. Sytuacja taka nie ma miejsca pomiędzy wałkiem, a konikiem, ponieważ płaszczyzna styku jest szersza.
Jeśli producent silnika ohc zaleca mierzyć luz między konikiem, a zaworem to znaczy, że nie obawia się sytuacji opisanej wyżej, jeśli zaleca pomiar między wałkiem, a konikiem jest wręcz odwrotnie. |
_________________ Krawat dodaje szyku.
| Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
| Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-08-28, 19:28
|
|
|
| krimar napisał/a: | | Producenci zalecają regulację luzu między wałkiem i konikiem, gdy istnieje niebezpieczeństwo wycięcia przez zawór wyżłobienia w koniku |
tylko takie ryzyko ?
To skąd w powierzchni krzywek wyrobione rowki i jak takie coś wyregulować ???
t_20160828_112902_149.jpg
|
 |
| Plik ściągnięto 26 raz(y) 65,15 KB |
|
|
|
|
 |
krimar
Kombatant

Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Lip 2010 Piwa: 58/6
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:03
|
|
|
| tak jak mechanicy przez duże M - czyli na krzyż bez szczelinomierza |
_________________ Krawat dodaje szyku.
| Tadeusz napisał/a: |
Jest tak jak mówi krimar. |
| Brat napisał/a: | (...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... |
|
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:11
|
|
|
| krimar napisał/a: | | tak jak mechanicy przez duże M - czyli na krzyż bez szczelinomierza |
wtedy trzeba wymienić uszkodzone i zużyte elementy i będzie ok ... a tak co chwila problem powraca a regulacja to wypadkowa szczęścia i cierpliwości |
|
|
|
 |
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2016-08-28, 20:20
|
|
|
zawory w tym silniku trzeba regulować częściej ze względu na gaz.
oj namęczyliśmy się wtedy , 10-15 lat do tyłu . wiedzy zaczerpnąć z nikąd , dodatki do paliwa LPG nijak podać/dodać a Sier i Taunusówc na pęczki .
zapadały się gniazda zaworowe a nie wycierały wałki itp.
tylko częsta regulacja lub żeliwne gniazda |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|