Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Baza na buso-campera - co wybrać?
Autor Wiadomość
kynios1 
zaawansowany


Twój sprzęt: Boxer 2015w trakcie zabudowy na kamperek
Nazwa załogi: Krzysiek i Mariola
Dołączył: 09 Lis 2015
Piwa: 38/5
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2016-10-28, 17:13   

kamper nie ma ograniczenia 70/80 km/h w Polsce i w większości krajów europy , polecam artykuł :

http://polskicaravaning.p...mozna-ile-warto
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
qdlaty_78 
stary wyga


Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Lip 2013
Piwa: 19/22
Skąd: Łódź
Wysłany: 2016-10-28, 17:52   

kynios1 napisał/a:
kamper nie ma ograniczenia 70/80 km/h w Polsce i w większości krajów europy , polecam artykuł :

http://polskicaravaning.p...mozna-ile-warto

I to mnie Cieszy. Bo czyta sobie człowiek w ramach relaksu o bazie na kampera a tu news z dupy o dopuszczalnej prędkości.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
NUROFEN
początkujący forumowicz

Dołączył: 25 Paź 2016
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 2016-10-28, 18:13   

sam się biję z myślami czy taki zakup w przyszłym roku bedzie miał sens. Rozumiem blaszak , ale bez grodzi . Ze tez w naszym kraju wszystko to takie trudne musi być .

W przeciwnym wypadku to trochę kiepski pomysł , tym bardziej że miałby to być rodzinny a nie dostawczy.
Może bardziej sensowne byłoby kupno busa 9 miejscowego i wyjecie na czas wyjazdu foteli i wstawieniu ruchomej zabudowy. Gdzieś rzuciło mi sie w oczy że w podłodze sa gwintowane otwory i montaż łózka i prostych sprzetów opiera sie na zasadzie plug & Play.
To pierwszy samochód byłby tworzony pod siebie.

Gotowca idealnego jak widać nie ma skoro szukam pomysłu jak stworzyć ten jeden wszystkomajacy

Sprowadzenie w myśl "dobrej zmiany" może być metafizycznym doznaniem

AKCYZA
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AdamH 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Land Rover D2, Mercedes Sprinter LaStrada
Dołączył: 05 Paź 2016
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 2016-10-31, 19:06   

Fanatyk napisał/a:
AdamH ta firma ma jeszcze jeden taki sam i drugi nowszy też 4x4. Ten jest w Dębicy a te dwa co je oglądałem stoją w innym miejscu. Ich stan jest naprawdę fajny, zero korozji, suchy silnik, fajnie to chodzi ...mnie przerosła cena brutto. Ale poza tym to bym brał. Jesli ten w Dębicy jest w takim stanie jak tamte dwa to polecam jeśli możesz tyle kasy wyłożyć :)

jarko_66 Sprintery w wersji 4x4 trzymają mocno ceny a ta firma ma 3 sztuki, oglądałem i jeździłem jednym z nich i sa w rewelacyjnym stanie. Kupiłem starszego z I-szej generacji z rdzą itd. żeby oszczędzić troche chajs ale jak ktoś się nie chce bawić w blacharke itd. to myśle ze kasa dobra.


Niestety nie dotarłem żeby zobaczyć ten samochód w piątek, ale im bardziej zagłębiam się w temat, tym bardziej przekonuję się, że chcę kupić jak najnowszy egzemplarz.

Czy ktoś robił porównanie szerokości pod sufitem Iveco Daily vs Sprinter II lub III?
Jechałem ostatnio autostradą za Iveco i mam wrażenie, że drastycznie zwęża się ku górze - trochę kiepsko z wstawieniem prysznica. Sprinter wydaje się być szerszy.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andrzej 73 
Kombatant
lawendowy


Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Piwa: 342/86
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-11-01, 12:55   

bart.ek napisał/a:


Znam też użytkowników Daily 3.0 z automatami (dostarcza je zdaje się ZF) - też są bardzo zadowoleni.


Ja do tej grupy się nie zaliczam.
Jazda z automatem zawsze jest fajna , ale koszty napraw powalają.
Często sypią się synchronizatory.
Koszt naprawy jaki poniosłem to blisko 5tyś zł
I z tego co wiem jest to częsta usterka tych skrzyni.
:spoko
_________________
Polub nas na facebooku https://www.facebook.com/MebleRenee
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Fanatyk 
trochę już popisał

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2016
Skąd: południe
Wysłany: 2016-11-01, 14:20   

Fanatyk napisał/a:
...Niestety nie dotarłem żeby zobaczyć ten samochód w piątek, ale im bardziej zagłębiam się w temat, tym bardziej przekonuję się, że chcę kupić jak najnowszy egzemplarz...


Co kto lubi, osobiście wolę starsze sprawdzone sprzęty, mam nawet jednego woła roboczego 4x4 z 67r. i do dzisiaj ciężko pracuje. Nie mówie że nowe jest złe ale jak się zagłębiłem w temat to nie jest tak różowo .... np. sprinter 315CDI to porazka silnikowa, kogo nie spytam to albo drugi albo już trzeci silnik wymieniony, pierwszy pada po 200kk. Zresztą sprawdź ile nowych stoi na aukcjach sprzedawanych jako uszkodzone (z podejrzeniem panewek najczęściej).

Nie ufam nowym technologiom których nie moge sam naprawić.. lubię mieć pewność w trasie że sobie poradze z maszyną która prowadzę więc wolę kupić starszy model i od razu założyć że jest do remontu. Rozbieram, ucze się mniej więcej o co chodzi tak żeby w trasie wiedzieć co mogło nawalić i jak sobie z tym poradzić .. i zawsze wracam do domu. Ale to tylko opcja dla tych co mają pojęcie i chęci do brudzenia sobie rąk :)
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***