Chip-tuning |
Autor |
Wiadomość |
jujec
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: FIAT DUCATO TRIGANO 2004 R, DUCATO PÓŁINTERGI
Dołączył: 20 Sie 2013 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-11-13, 12:44 Chip-tuning
|
|
|
Kolejny mój post. Poroszę doradźcie czy warto zachipować silnik. Mam w Ducato 2.0 85 KM. Niby wystarczająco ale jakby było trochę więcej to bym się nie pogniewał. Pytanie , woięc czy warto, gdzie, za ile? Jestem z Lublina. Moża jekaś firma godna polecenie znajduje sie w mojej okolicy?
pozdrawiam Jujec |
Ostatnio zmieniony przez Tadeusz 2016-11-17, 23:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Roberto
weteran

Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 69/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-11-13, 13:04
|
|
|
Ja oryginalnie miałem 128KM w silniku 2,8HDI.
Po zmianie mapy w komputerze mam około 150KM.
Efekt: znaczna poprawa dynamiki - jeździ się jak osobówką.
Było to widać w tym roku w Albanii. W górach pod dość strome podjazdy gubiłem w tyle większość osobówek
Wartość dodana to obniżenie spalania, bo na trasie nie muszę mocno dusić w pedał gazu aby przyspieszyć...
Ja to robiłem u siebie na miejscu, ale w Polsce jest dużo firm które to robią |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
 |
|
|
|
 |
Rav
weteran
Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Maj 2014 Piwa: 145/22 Skąd: z prawilnego kraju
|
Wysłany: 2016-11-13, 13:04
|
|
|
Firmy to Ci konkretnej nie polecę, ale np. V-tech pewnie ma jaką firmę współpracującą w okolicy. Po zmianie mapy bez problemu wyciśniesz 110-115 KM. |
_________________ Byle do przodu |
|
|
|
 |
Roberto
weteran

Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 69/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-11-13, 13:16
|
|
|
Rav napisał/a: | V-tech pewnie ma jaką firmę współpracującą w okolicy. |
Większość map to robota V-Techa.
Najczęściej wygląda to tak, że lokalna firma sprawdza parametry na hamowni, zgrywa wsad i wysyła do V-Techa, oni to przerabiają i odsyłają do wgrania, po tej operacji ponowny test na hamowni - tak przynajmniej tłumaczył mi gość który mi to robił.
Uwierz - różnica między 85KM a 115KM to będzie przepaść |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
 |
|
|
|
 |
yuras
weteran
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Piwa: 46/51 Skąd: 16 km od Pekinu
|
Wysłany: 2016-11-13, 15:20
|
|
|
Polecam Alta Racing na wrocławskiej |
_________________
 |
|
|
|
 |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-11-13, 18:17
|
|
|
yuras napisał/a: | Polecam Alta Racing na wrocławskiej |
U nas na Wrocławskiej nie ma takiej firmy. |
|
|
|
 |
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2016-11-13, 18:53
|
|
|
Roberto napisał/a: |
Większość map to robota V-Techa.
Najczęściej wygląda to tak, że lokalna firma sprawdza parametry na hamowni, zgrywa wsad i wysyła do V-Techa, oni to przerabiają i odsyłają do wgrania, po tej operacji ponowny test na hamowni - tak przynajmniej tłumaczył mi gość który mi to robił. |
To Ci raczej pierdoły opowiadał. I jeżeli sam nie umie robić map tylko wgrywa tzw gotowce (ściągają z netu a nie z żadnego vtecha, który zresztą nie ma żadnej renomy) to z niego taki tuner jak ze mnie baletnica Prawdziwy tuner hamuje-robi sam mapy-hamuje-robi poprawki-hamuje (czasem poprawki i ostatnie hamowanie nie raz). W Lublinie z tego co kojarzę takiego niestety nie ma. |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
 |
eler1
Kombatant

Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 52/129 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2016-11-13, 19:14
|
|
|
Jest mały problem znaleźć hamownię na kamperka (wysokość ) oraz druga sprawa to dostosowanie programu do załadowanego na max.auta i przy tym aby nie zwiększyła się znaczącą chmura czarnego dymu po chipie oraz aby sprzęgło wytrzymało - kiedyś piro pisał o swoim programie ale jak zmienił kamperka na pw nie odpowiada - Do byle jakiej stodoły strach jechać
Przerabiałem w dwóch kamperkach chipy i w pierwszym 2.0 jakiś czeski tuner dał mu kopa ale widok w lusterku też był , w drugim przypadku niby minimalny program chmurka lekka była ale tarcza sprzęgła skończyła się po 20tys. Co do zmniejszenia ilości paliwa może z 0,5l pewnie zbyt ciężka noga . |
_________________ Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT
Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
 |
|
|
|
 |
Rav
weteran
Twój sprzęt: Mobilvetta Kea
Nazwa załogi: Chmielki4
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Maj 2014 Piwa: 145/22 Skąd: z prawilnego kraju
|
Wysłany: 2016-11-13, 19:17
|
|
|
To kogo Bajaga być polecił? |
_________________ Byle do przodu |
|
|
|
 |
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2016-11-13, 19:20
|
|
|
Rav napisał/a: | To kogo Bajaga być polecił? |
Warszawa, Bielsko-Biała. Najpewniejsze miasta. Niestety wiem, że to kawałek drogi, no Warszawa jednak sporo bliżej. Unitronic, MR Motors w Wawie, Compsport w BB. |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
 |
yuras
weteran
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Piwa: 46/51 Skąd: 16 km od Pekinu
|
Wysłany: 2016-11-13, 22:38
|
|
|
zbyszekwoj napisał/a: | yuras napisał/a: | Polecam Alta Racing na wrocławskiej |
U nas na Wrocławskiej nie ma takiej firmy. |
Wrocław się nie zgodził na wrocławską w Lublinie. |
|
|
|
 |
ZEUS
Kombatant

Twój sprzęt: Roller Team Zefiro 285 TL, 121 kW 2025 r.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 65/69 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2016-11-13, 23:28
|
|
|
yuras napisał/a: | Wrocław się nie zgodził na wrocławską w Lublinie. |
jesteś w błędzie... jest taka ulica i Wrocław nie miał nic do powiedzenia... |
_________________ Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
--
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r.
- Roller Team Zefiro 285 TL - 2025 r. |
|
|
|
 |
Roberto
weteran

Twój sprzęt: EuraMobil 555 + Jumper H3L3 (w budowie)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 8 razy Dołączył: 25 Lip 2013 Piwa: 69/30 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-11-14, 00:47
|
|
|
Bajaga napisał/a: | Roberto napisał/a: |
Większość map to robota V-Techa.
Najczęściej wygląda to tak, że lokalna firma sprawdza parametry na hamowni, zgrywa wsad i wysyła do V-Techa, oni to przerabiają i odsyłają do wgrania, po tej operacji ponowny test na hamowni - tak przynajmniej tłumaczył mi gość który mi to robił. |
To Ci raczej pierdoły opowiadał. I jeżeli sam nie umie robić map tylko wgrywa tzw gotowce (ściągają z netu a nie z żadnego vtecha, który zresztą nie ma żadnej renomy) to z niego taki tuner jak ze mnie baletnica Prawdziwy tuner hamuje-robi sam mapy-hamuje-robi poprawki-hamuje (czasem poprawki i ostatnie hamowanie nie raz). W Lublinie z tego co kojarzę takiego niestety nie ma. |
Nie wiem na jakiej podstawie sądzisz, że wsad jaki mi wgrano to gotowiec z neta.
Po wszystkim dostałem dodatkowo kilka wydruków z wynikami z hamowni robionych na różnych etapach usługi.
Czy współpraca z firmą mającą znacznie większe doświadczenie w tej kwestii to wstyd dla tego warsztatu Może kiedyś się rozwiną i sami będą robić mapy.
A jeśli chodzi o współpracę z V-techem to sprawdź ile firm z nimi współpracuje.
Na marginesie, firm które Ty przedstawiłeś ja nie znam. Czy to znaczy, że są kiepskie ? Absolutnie nie. Po prostu o nich nie słyszałem i to wszystko
Wracając do meritum. Po tym zabiegu moje autko lepiej się "zbiera" a jazda jest o wiele przyjemniejsza.
Jeśli chodzi o awaryjność to ja podniosłem moc tylko o 15% a można było nawet o 30%... |
_________________ pozdrawiam
Robert
PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE...
 |
|
|
|
 |
yuras
weteran
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Piwa: 46/51 Skąd: 16 km od Pekinu
|
Wysłany: 2016-11-14, 01:42
|
|
|
ZEUS napisał/a: | yuras napisał/a: | Wrocław się nie zgodził na wrocławską w Lublinie. |
jesteś w błędzie... jest taka ulica i Wrocław nie miał nic do powiedzenia... |
A może chodzi o Alta Racing na lubelskiej we Wrocławiu |
|
|
|
 |
eler1
Kombatant

Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 52/129 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2016-11-14, 09:46
|
|
|
A wiecie gdzie w Warszawie mają hamownię o wysokości 3,2m aby kamper wjechał |
_________________ Pierwsza MAŁA KARAWANA na CT
Życie jest jak pudełko czekoladek nigdy nie wiadomo na co się trafi.
 |
|
|
|
 |
|