Predkości osiagane Transitem |
Autor |
Wiadomość |
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-02-25, 13:10
|
|
|
Wszystko ok tylko zapomniałem dodać,są trzy rodzaje silnika 2.5D zwykły,2.5D wzmocniony i 2.5TD.Występują różne skrzynie biegów i tylne mosty |
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2009-02-25, 13:12
|
|
|
Jak odróżnić zwykłego od wzmocnionego ? Wzmocniony znaczy że więcej KM ? |
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-02-25, 13:37
|
|
|
Wzmocniony chyba 85-90.Silnik mocniejszy ma aluminiowy kolektor |
|
|
|
|
StasioiJola
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2009-02-25, 15:21
|
|
|
Polecam bardzo zakład p. Janka Wasia o którym wcześniej pisali koledzy. Ja przez kilka sezonów serwisowałem się właśnie tam, jak miałem Transity dostawcze. Uważam ten zakład jako jeden z najlepszych w Polsce, specjalizuje się tylko w Transitach, obsługa bardzo miła , ceny do przyjęcia. Robiłem tam przeglądy okresowe i zawsze wyjeżdżałem zadowolony- chociaż mam do nich 130km. to i tak się opłacało. podaję telefon firmy: 022 614 48 41.. Należy się zawsze umówić wcześniej!!!!Pozdrawiam wszystkich właścicieli Transitów i nie tylko!!!!! Stasio. |
_________________
|
|
|
|
|
Dziabong
weteran
Twój sprzęt: Dziabong
Nazwa załogi: Dziabongi
Pomógł: 3 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Piwa: 16/89 Skąd: Dziabongowo
|
Wysłany: 2009-02-25, 19:58
|
|
|
Dziabong miał wzmocnionego Transita to i nim Pagas jechał 100km/h. |
_________________
|
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2009-04-28, 10:38
|
|
|
Odwiedziłem warsztat AUTO-WAŚ i rzeczywiście jest godny polecenia. Wiedzą co robią, nie traktują klienta jak natrenta i cenowo jest OK. Tylko że szkoda że tak daleko od 3-miasta.
Polecam gorąco. |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 245/1223 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-04-28, 16:43
|
|
|
StasioiJola napisał/a: | Polecam bardzo zakład p. Janka Wasia |
Nie chwalac sie Janka znam bardzo dlugo tyle co pozadni ludnzie nie zyja a moze i dluzej.Ostatnio w warsztacie zaszly zmiany zostal wybudowany nowy obiekt ,ktorym zazadza jego syn.W tym warsztaccie nawet autoryzowane serwisy sie "stoluja"jezeli chodzi o silniki mosty skrzynie biegow .Warsztat naprawde godny polecenia .Zdazaja sie i takie historie wiem to ze gdy kilient musial robic remont silnika w zastepstwie na czas remontu dwa dni zamontowano u niego iny silnik .Prawie bez przestoiu mogl wykonac swoja prace tranzitem |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2009-04-29, 08:00
|
|
|
No to tylko pozazdrościć że masz tak blisko. Ja z moim Transitem byłerm chyba u 6 fachowców w Trójmieście i co jeden to inna opinia włacznie z diagnozą że trzeba wymienić silnik co okazało się całkowitą nieprawdą. |
|
|
|
|
Cacki
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: CITROEN JUMPER PILOTE
Nazwa załogi: cackiteam
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Maj 2009 Piwa: 20/1 Skąd: TOMICE k. Warszawy
|
Wysłany: 2009-05-31, 15:55
|
|
|
witam jadąc na zlot w Borkach miałem awarię kamperka przeskoczył pasek rozrządu mechanik powiedział że był założony zły pasek może ktoś się orientuje czy w silniku 2,5d są dwa rodzaje pasków z różnymi zębami ilość zębów była dobra |
|
|
|
|
AUTOJUR
Kombatant
Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Piwa: 9/1 Skąd: Poznań okolica
|
Wysłany: 2009-05-31, 17:11
|
|
|
Są trzy rodzaje może ktoś pomylił roczniki |
|
|
|
|
StasioiJola
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2009-05-31, 17:40
|
|
|
Contitech podaje 3 rodzaje pasków z tą samą ilością zębów. Widocznie musi być różnica w modułach lub kształtach zębów. Silniki 61i 71KM o symbolach TAL/TAS/TGL/TWS miały stosowany pasek 130zębów nr. kat Contitech- CT 512. do roku 1992. Następnie silniki 70, 80 i 85KM o symbolach EAS, EAL- Stosowany pasek CT 1054 o ilości zebów 130 i szerokości 25mm. I następnie w części silników po1994r 76KM, 85KM TD i 101 KM TDi były również stosowane paski 130 z i szerokości 28mm - symbol Contitech CT 1055. Myślę, że mechanik który wymienia pasek powinien zmierzyć szerokość kół pasowych rozrządu i następnie wg rocznika samochodu i mocy dobrać odpowiedni pasek!! Pozdrawiam wszystkich właścicieli Transitów - Stasio |
_________________
|
|
|
|
|
kolan
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat ducato Granduca 2.8 td
Dołączył: 19 Maj 2008 Skąd: Mielno
|
Wysłany: 2009-08-24, 10:47
|
|
|
Mirekaszub a może powinieneś pomyśleć o wstawieniu do swojego transita turbo.Ja tak zrobiłemw swoim 1989r. i w porównaniu z tym co było to poezja .Na autostradzie udało mi się go rozpędzić do 130 i jeszcze trochę miałem zapasu mocy, ale to nie wyścigówka więc dałem spokój,zazwyczaj jeżdże nim 90-100.Ale najważniejsze, że zbiera się dużo lepiej, właściwie do 90 to nawet szybko a i z górami radzi sobie bez problemu.Przeróbka do turbo jest dosyć łatwa.A jak będziesz chciał jakiejś pomocy mechanicznej to znam emerytowanego mechanika pod Koszalinem,który serwisuje mojego kampera i osobówkę a bierze 30 zł za godzinę pracy(nie za picie kawy), samochody wypuszcza w 100% sprawne, tylko różnie stoi z czasem.Na przykład ode mnie za wymianę rozrządu i ustawienie wtrysków w kamperze wziął 180zł, a samochodzik chodzi jak zegareczek chociaż ma 20 lat . |
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2009-08-24, 11:26
|
|
|
Dzięki Kolan ale chyba tego nie zrobie bo to pewnie kolejne 5 tyś wpakowane w moją skarbonke. A do tego nie ma pewności że kupiony, uzywany silnik bedzie OK.
Własnie wróciłem z wyprawy do Hiszpani i niestety czasami musiałem jechac na 2 biegu pod wzniesienia. Najwiekszy jednak ból to to że strasznie kopci. Co może być przyczyna tego ?
Pozdrawiam |
|
|
|
|
eler1
Kombatant
Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy Dołączył: 15 Sty 2007 Piwa: 52/129 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2009-08-24, 14:28
|
|
|
Mirekaszub napisał/a: | ajwiekszy jednak ból to to że strasznie kopci | przyczyn może być kilka wtryski, pompa polecam forum forda chłopaki coś doradzą http://forum.fordclubpolska.org/ |
|
|
|
|
kolan
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat ducato Granduca 2.8 td
Dołączył: 19 Maj 2008 Skąd: Mielno
|
Wysłany: 2009-08-24, 22:29
|
|
|
Mirekaszub nie mówiłem o silniku.Zmieniasz tylko kolektor wydechowy , obudowę filtra powietrza,króciec do kontroli ciśnienia oleju i wkładasz turbinę koszt,jeśliwłożysz części używane około 1500 zł |
|
|
|
|
|