Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Predkości osiagane Transitem
Autor Wiadomość
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-02-25, 13:10   

Wszystko ok tylko zapomniałem dodać,są trzy rodzaje silnika 2.5D zwykły,2.5D wzmocniony i 2.5TD.Występują różne skrzynie biegów i tylne mosty :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekaszub 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2009-02-25, 13:12   

Jak odróżnić zwykłego od wzmocnionego ? Wzmocniony znaczy że więcej KM ?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-02-25, 13:37   

Wzmocniony chyba 85-90.Silnik mocniejszy ma aluminiowy kolektor
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2009-02-25, 15:21   

Polecam bardzo zakład p. Janka Wasia o którym wcześniej pisali koledzy. Ja przez kilka sezonów serwisowałem się właśnie tam, jak miałem Transity dostawcze. Uważam ten zakład jako jeden z najlepszych w Polsce, specjalizuje się tylko w Transitach, obsługa bardzo miła , ceny do przyjęcia. Robiłem tam przeglądy okresowe i zawsze wyjeżdżałem zadowolony- chociaż mam do nich 130km. to i tak się opłacało. podaję telefon firmy: 022 614 48 41.. Należy się zawsze umówić wcześniej!!!!Pozdrawiam wszystkich właścicieli Transitów i nie tylko!!!!! :szeroki_usmiech :spoko Stasio.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Dziabong 
weteran


Twój sprzęt: Dziabong
Nazwa załogi: Dziabongi
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Piwa: 16/89
Skąd: Dziabongowo
Wysłany: 2009-02-25, 19:58   

Dziabong miał wzmocnionego Transita to i nim Pagas jechał 100km/h.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekaszub 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2009-04-28, 10:38   

Odwiedziłem warsztat AUTO-WAŚ i rzeczywiście jest godny polecenia. Wiedzą co robią, nie traktują klienta jak natrenta i cenowo jest OK. Tylko że szkoda że tak daleko od 3-miasta.
Polecam gorąco.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 245/1223
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-04-28, 16:43   

StasioiJola napisał/a:
Polecam bardzo zakład p. Janka Wasia

Nie chwalac sie Janka znam bardzo dlugo tyle co pozadni ludnzie nie zyja a moze i dluzej.Ostatnio w warsztacie zaszly zmiany zostal wybudowany nowy obiekt ,ktorym zazadza jego syn.W tym warsztaccie nawet autoryzowane serwisy sie "stoluja"jezeli chodzi o silniki mosty skrzynie biegow .Warsztat naprawde godny polecenia .Zdazaja sie i takie historie wiem to ze gdy kilient musial robic remont silnika w zastepstwie na czas remontu dwa dni zamontowano u niego iny silnik .Prawie bez przestoiu mogl wykonac swoja prace tranzitem
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekaszub 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2009-04-29, 08:00   

No to tylko pozazdrościć że masz tak blisko. Ja z moim Transitem byłerm chyba u 6 fachowców w Trójmieście i co jeden to inna opinia włacznie z diagnozą że trzeba wymienić silnik co okazało się całkowitą nieprawdą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cacki 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: CITROEN JUMPER PILOTE
Nazwa załogi: cackiteam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Maj 2009
Piwa: 20/1
Skąd: TOMICE k. Warszawy
Wysłany: 2009-05-31, 15:55   

witam jadąc na zlot w Borkach miałem awarię kamperka przeskoczył pasek rozrządu mechanik powiedział że był założony zły pasek może ktoś się orientuje czy w silniku 2,5d są dwa rodzaje pasków z różnymi zębami ilość zębów była dobra
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2009-05-31, 17:11   

Są trzy rodzaje może ktoś pomylił roczniki :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
StasioiJola 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 25 Lip 2008
Piwa: 81/283
Skąd: Gąbin
Wysłany: 2009-05-31, 17:40   

Contitech podaje 3 rodzaje pasków z tą samą ilością zębów. Widocznie musi być różnica w modułach lub kształtach zębów. Silniki 61i 71KM o symbolach TAL/TAS/TGL/TWS miały stosowany pasek 130zębów nr. kat Contitech- CT 512. do roku 1992. Następnie silniki 70, 80 i 85KM o symbolach EAS, EAL- Stosowany pasek CT 1054 o ilości zebów 130 i szerokości 25mm. I następnie w części silników po1994r 76KM, 85KM TD i 101 KM TDi były również stosowane paski 130 z i szerokości 28mm - symbol Contitech CT 1055. Myślę, że mechanik który wymienia pasek powinien zmierzyć szerokość kół pasowych rozrządu i następnie wg rocznika samochodu i mocy dobrać odpowiedni pasek!! Pozdrawiam wszystkich właścicieli Transitów - Stasio :spoko
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kolan 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Fiat ducato Granduca 2.8 td
Dołączył: 19 Maj 2008
Skąd: Mielno
Wysłany: 2009-08-24, 10:47   

Mirekaszub a może powinieneś pomyśleć o wstawieniu do swojego transita turbo.Ja tak zrobiłemw swoim 1989r. i w porównaniu z tym co było to poezja .Na autostradzie udało mi się go rozpędzić do 130 i jeszcze trochę miałem zapasu mocy, ale to nie wyścigówka więc dałem spokój,zazwyczaj jeżdże nim 90-100.Ale najważniejsze, że zbiera się dużo lepiej, właściwie do 90 to nawet szybko a i z górami radzi sobie bez problemu.Przeróbka do turbo jest dosyć łatwa.A jak będziesz chciał jakiejś pomocy mechanicznej to znam emerytowanego mechanika pod Koszalinem,który serwisuje mojego kampera i osobówkę a bierze 30 zł za godzinę pracy(nie za picie kawy), samochody wypuszcza w 100% sprawne, tylko różnie stoi z czasem.Na przykład ode mnie za wymianę rozrządu i ustawienie wtrysków w kamperze wziął 180zł, a samochodzik chodzi jak zegareczek chociaż ma 20 lat .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Mirekaszub 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Gdańsk - Oliwa
Wysłany: 2009-08-24, 11:26   

Dzięki Kolan ale chyba tego nie zrobie bo to pewnie kolejne 5 tyś wpakowane w moją skarbonke. A do tego nie ma pewności że kupiony, uzywany silnik bedzie OK.
Własnie wróciłem z wyprawy do Hiszpani i niestety czasami musiałem jechac na 2 biegu pod wzniesienia. Najwiekszy jednak ból to to że strasznie kopci. Co może być przyczyna tego ?
Pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eler1 
Kombatant


Twój sprzęt: kamper
Nazwa załogi: elerki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Sty 2007
Piwa: 52/129
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-08-24, 14:28   

Mirekaszub napisał/a:
ajwiekszy jednak ból to to że strasznie kopci
przyczyn może być kilka wtryski, pompa polecam forum forda chłopaki coś doradzą http://forum.fordclubpolska.org/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kolan 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Fiat ducato Granduca 2.8 td
Dołączył: 19 Maj 2008
Skąd: Mielno
Wysłany: 2009-08-24, 22:29   

Mirekaszub nie mówiłem o silniku.Zmieniasz tylko kolektor wydechowy , obudowę filtra powietrza,króciec do kontroli ciśnienia oleju i wkładasz turbinę koszt,jeśliwłożysz części używane około 1500 zł
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***