 |
|
Dwa kampery z okolic Kalisza |
Autor |
Wiadomość |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-17, 21:21 Dwa kampery z okolic Kalisza
|
|
|
Witam wszystkich
Z racji powiększenia rodziny sprzedaliśmy swojego kampera i szukamy następnego. Tym razem ma być półintegra około 6 metrów. znalazłem takie
Burstner T604
Elnagh Clipper 70
(obydwa w okolicach Kalisza) ale to i tak prawie 300 km w jedną stronę.
Po rozmowach:
Burstner - do wymiany lewy błotnik (wgnieciony nad lampą) i plastikowe maskowanie u dołu drzwi, poza tym nic więcej robić nie trzeba
Elnagh (ogłoszenie jest dalej aktualne) - stan bardzo dobry, po zakupie zdemontowane były plastikowe osłony wokół kampera żeby zakonserwować/naprawić drewniane listwy u dołu ścian (tego do końca nie rozumiem, po co i w jaki sposób, przecież one są wklejone w ścianę?)
Może ktoś ze wzrokiem sokolim dopatrzy się czegoś jeszcze?
Czy w ogóle któryś z nich jest wart zainteresowania?
A może jest ktoś z okolic Kalisza, kto chciałby wybrać się na wycieczkę, żeby bez emocji i na spokojnie je ocenić (kwestia wdzięczności za poświęcony czas i wiedzę do uzgodnienia). |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
kubanski
doświadczony pisarz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2010 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Dolny Śląsk
|
Wysłany: 2018-02-18, 09:54
|
|
|
piotrowin napisał/a: |
Może ktoś ze wzrokiem sokolim dopatrzy się czegoś jeszcze?
|
1.W pierwszym skończył się ręcznik papierowy.
2.W drugim trzeba przestawić datę w lusterku.
|
|
|
|
 |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-20, 01:40
|
|
|
Jeśli ktoś mógłby jednak merytorycznie pomóc w ocenie tych kamperów to prosiłbym o pomoc, u mnie jeszcze wiedzy za mało. |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
drzevo
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: 1996 Ducato Dethleffs A5250 2.8 JTD :)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2016 Piwa: 9/21 Skąd: Maciek WWL
|
Wysłany: 2018-02-20, 05:58
|
|
|
Gdybym miał do wyboru dwa auta w podobnym stanie - wybrałbym Burstnera, jako zabudowę bardziej solidną.
Na zdjęciach Burstner moim okiem wygląda "fabrycznie" - bez zmian zewnętrznych, innych zderzaków, innego malowania. Jedyna różnica, względem egzemplarzy, które udało mi się namierzyć - niebieski pasek na lewej ścianie, nad kominem boilera. Ogólnie auto wydaje się dobrze rokować.
Elnagh jest mniejszy, ale to zapewne zauważyłeś - nie ma siedzeń tyłem do kierunku jazdy.
Tylny zderzak nie jest oryginalny, co świadczy o mniejszej lub większej i mniej lub bardziej udanej naprawie. Na pewno tył, podłogę pod łazienką trzeba dobrze sprawdzić.
Nie ma bagażnika na rowery, który zastąpiono dziwną metalową konstrukcją.
Markiza wydaje się być uszkodzona - przednia i tylna osłona mechanizmu. Niby drobiazg, ale do zrobienia. Tak samo, jak kratki lodówki.
Na podstawie zdjęć, ciężko stwierdzić więcej.
Obejrzyj oba we wszystkich zakamarkach - wymacaj ściany pod łóżkiem, ściany boczne, cały dach, okolice markizy, obejrzyj podłogę w tylnych narożnikach, porównaj solidność wykonania i dopracowania detali. Zbliżają się zimne dni, więc cierpliwe i szczegółowe oglądanie nie będzie należało do przyjemnych...
Powodzenia |
|
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły Więcej szczegółów |
Wystawiono 1 piw(a): piotrowin |
 |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-20, 10:47
|
|
|
drzevo napisał/a: | Gdybym miał do wyboru dwa auta w podobnym stanie - wybrałbym Burstnera, jako zabudowę bardziej solidną.
Elnagh [...] Tylny zderzak nie jest oryginalny, co świadczy o mniejszej lub większej i mniej lub bardziej udanej naprawie. Na pewno tył, podłogę pod łazienką trzeba dobrze sprawdzić.
Nie ma bagażnika na rowery, który zastąpiono dziwną metalową konstrukcją.
Markiza wydaje się być uszkodzona - przednia i tylna osłona mechanizmu. Niby drobiazg, ale do zrobienia. Tak samo, jak kratki lodówki.
Powodzenia |
Dziękuję, z całej tej listy tylko uszkodzone kratki wpadły mi w oko.
Znalazłem 2 włoskie Clippery 70 i rzeczywiście tył zupełnie inny:
O naprawie Sprzedający nic nie mówił, tylko tyle że zdemontował plastiki u dołu dookoła, żeby zakonserwować/wymienić/naprawić drewniane listwy u dołu ścian bo były pokryte pleśnią - co jak twierdził w czasie eksploatacji jest normalne.
Stąd było i moje pytanie - może ktoś wie jak naprawdę wygląda dół ściany za plastikami? Czy tam są jakieś listwy które można bezinwazyjnie zdemontować/wymienić?
Obejrzeć obejrzę, ale z większym nastawieniem na Burstnera.
Jeszcze raz dziękuję za uwagi.
|
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
drzevo
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: 1996 Ducato Dethleffs A5250 2.8 JTD :)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2016 Piwa: 9/21 Skąd: Maciek WWL
|
Wysłany: 2018-02-20, 11:32
|
|
|
Nie miałem jeszcze przyjemności słyszeć o demontażu bocznych plastików, do profilaktycznego zabezpieczenia naturalnie spleśniałych listew, u dołu ścian...
Masz tu zdjęcia naprawy Burstnera z alkową. Jeżeli przyjrzysz się uważnie, dostrzeżesz sposób mocowania ściany do podłogi.
Zdjęcia zapożyczone z fanpage "Podróż Kamperem"
Przed
Po |
|
|
|
 |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-20, 12:48
|
|
|
Teraz już to widzę.
Albo przewrażliwiony się zrobiłem, albo w Elnaghu łączenie ściany bocznej i tylnej jest jaśniejsze/nowsze.
No cóż, za cienki jestem żeby na własnych błędach się uczyć, Elnagh odpada.
Jeszcze raz dzięki. |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
Wojciechu
Kombatant

Twój sprzęt: był - ducato frankia,jest- burstner t603
Nazwa załogi: marwoj
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Wrz 2013 Piwa: 159/151 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 2018-02-20, 14:57
|
|
|
piotrowin napisał/a: | Tym razem ma być półintegra około 6 metrów. |
Mam Burstnera t603 - 6,45 długi. |
_________________ prof-os
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 |
|
|
|
 |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-20, 15:03
|
|
|
To że był naprawiany to go nie dyskwalifikuje . Lepszy puknięty niz zgnity. Na połączeniu sciany z podłogą występuje zakończenie ściany,które można zabezpieczyć przed naciąganiem wilgoci.Zderzak od nowszej wersji ,ale ładnie spasowany, a rozbitków jest 80 % na naszym rynku. |
|
|
|
 |
drzevo
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: 1996 Ducato Dethleffs A5250 2.8 JTD :)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Wrz 2016 Piwa: 9/21 Skąd: Maciek WWL
|
Wysłany: 2018-02-20, 15:15
|
|
|
zbyszekwoj napisał/a: | To że był naprawiany to go nie dyskwalifikuje . Lepszy puknięty niz zgnity. Na połączeniu sciany z podłogą występuje zakończenie ściany,które można zabezpieczyć przed naciąganiem wilgoci.Zderzak od nowszej wersji ,ale ładnie spasowany, a rozbitków jest 80 % na naszym rynku. |
Z tym 80% to dość optymistyczne szacunki
Naprawa nie dyskwalifikuje kampera. Gorzej, jeśli nie umiesz ocenić naprawy albo w ogóle nie masz świadomości, że miała miejsce.
Ostatnio znajomy opowiadał, że oglądał kampera od człowieka "ze środowiska". W miarę świeży, mały przebieg, po lekkim uszkodzeniu. Dobrze rokował.
W środku dramat z pleśnią i niedbałą naprawą dachu włącznie.
Nie mając doświadczenia, lepiej szukać auta bez napraw, choć to mogą być dłuuugie poszukiwania |
|
|
|
 |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-20, 15:50
|
|
|
drzevo napisał/a: | zbyszekwoj napisał/a: | To że był naprawiany to go nie dyskwalifikuje . Lepszy puknięty niz zgnity. |
Naprawa nie dyskwalifikuje kampera. Gorzej, jeśli nie umiesz ocenić naprawy. [...] Nie mając doświadczenia, lepiej szukać auta bez napraw, choć to mogą być dłuuugie poszukiwania |
Kontynuując wątek, ok. 30 km jest Serwis w Kaliszu
Czy zlecenie im oględzin miałoby sens? |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
DC
zaawansowany

Twój sprzęt: Mc Louis Nevis 822
Nazwa załogi: Pingwiny
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Lip 2015 Piwa: 15/18 Skąd: Lniska
|
Wysłany: 2018-02-20, 16:45
|
|
|
Może coś takiego https://www.otomoto.pl/of...t-ID6zCP3N.html
Lekko uszodzony tył, ale mały przebieg, dobra cena i widać chyba że prywatnie użytkowany. |
_________________ Living a Boys Adventure Tale |
|
|
|
 |
Horte
zaawansowany

Twój sprzęt: Ford Nobel Art
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2017 Piwa: 14/9 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2018-02-20, 16:59
|
|
|
W tym uszkodzonym, to trochę dłubaniny jest. Dobrze byłoby obejrzeć od środka co jest uszkodzone. |
|
|
|
 |
piotrowin
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Adria Matrix 670 SL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Sie 2015 Piwa: 1/1 Skąd: WRA
|
Wysłany: 2018-02-20, 17:04
|
|
|
prof-os napisał/a: | piotrowin napisał/a: | Tym razem ma być półintegra około 6 metrów. |
Mam Burstnera t603 - 6,45 długi. |
Liczę się z tym, że z rowerami będzie nawet 7 metrów. Problem tylko w tym, że drugi kierowca (małżonka) boi się długimi jechać.
Dzięki za namiar, ale nie. Nie wiadomo jakie są zniszczenia, stoi na placu więc go deszcz moczy, koło mnie żadnego serwisu nie ma. |
_________________ Piotr
 |
|
|
|
 |
zbyszekwoj
Kombatant

Twój sprzęt: Rapido 707F
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Kwi 2013 Piwa: 330/226 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-02-20, 17:27
|
|
|
Bardzo fajny,tylko że puknięty od strony kibelka, |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|