 |
|
Adria Matrix 670 |
Autor |
Wiadomość |
BOGI
doświadczony pisarz BOGI
Twój sprzęt: Weinsberg 601MQH (dawniej JOINT E33)
Dołączył: 25 Paź 2008 Piwa: 4/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-12-15, 10:25
|
|
|
ok, no to masz temat zapięty. Może zatem innym się przyda moje info.
Nie poprzestaje jednak z "dobrymi radami", wiem jestem upierdliwy, ale pozytywnie - sorki.
Kiedy miałem alkowę i ciągłe obawy, że zaczepię o coś rogiem, szczególnie przy skręcie, chodziło mnie po głowie zamontowanie po obu stronach u góry na narożnikach kamer. Było to parę lat temu, kamery były drogie i duże, pomysł upadł. Ale obecnie technika poszła naprzód, kamerki są mikroskopijne, działają na Wi-Fi, może warto wrócić do tematu. Taka kamerka w półintegrze przednia jest zbędna, ale tylna może być bardzo przydatna. Bo istniejąca kamera tylna patrzy na dół i do tyłu, jednak nie obejmuje widokiem górnych narożników zabudowy w stronę nieba. Przy cofaniu można zaczepić o coś, wystający daszek, konar czy jakiś zwisający kabel. Nie jestem Panem Słodowym (już niestety śp) ale taki gadżet uważam za całkiem wskazany, szczególnie przy dużych gabarytach auta. Ciekawi mnie jakie jest Wasze zdanie. Może temat do innego działu, ale jest związany z zakupem kampera. Bo nic ta nie wkurza jak pierwsza rysa czy wgłębienie nowego dziewiczego auta.
Pozdrawiam
PS. mój patent na kamerki w narożach przekazuję bezpłatnie dla dobra i rozwoju cywilizacji. |
|
|
|
 |
Horte
zaawansowany

Twój sprzęt: Ford Nobel Art
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2017 Piwa: 14/9 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2019-12-15, 11:16
|
|
|
Idąc Twoim tropem, to zamiast kamerek można założyć czujniki cofania, które sygnalizować będą zbliżająca się przeszkodę. |
|
|
|
 |
ZEUS
Kombatant

Twój sprzęt: Roller Team Zefiro 285 TL, 121 kW 2025 r.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Paź 2014 Piwa: 65/69 Skąd: Olimp ?
|
Wysłany: 2019-12-15, 11:53
|
|
|
@BOGI
BOGI napisał/a: | mój patent na kamerki w narożach przekazuję bezpłatnie dla dobra i rozwoju cywilizacji. |
gdzie szukać tego patentu?
BOGI napisał/a: | Za cenę komfortu bytowania we wnętrzu, braku stresu, że zahaczę alkową przy skręcaniu czy wjeżdżaniu w bramę ale ... |
katalogowo model Twojego kampera to 3,2 m wysokości... jest to wysokość którą przekracza (ja takiego nie znalazłem) niewiele kamperów z alkową... zatem co zyskałeś w temacie komfortu o którym napisałeś? |
_________________ Uśmiech to magia-powstaje z niczego a cuda zdziała
--
moje kampery:
- campervan Peugeot Boxer - 2011 r.
- Chausson Flash 02 - 2011 r.
- CI Elliot 84 XT - 2017 r.
- Weinsberg 600MG - 2019 r.
- Roller Team Zefiro 285 TL - 2025 r. |
|
|
|
 |
LukF
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2017 Piwa: 489/400 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2019-12-15, 12:12
|
|
|
Nie widzę sensu i celu mnożenia kamer... Po co TO? NIC NIE ZASTĄPI ŻONY STOJACEJ NA ZEWNATRZ AUTA PODCZAS TRUDNEGO COFANIA LUB MANEWRU. Proste, tanie, skuteczne. Na tym może polegać współpraca w małżeństwie |
|
|
|
 |
mischka
Kombatant

Twój sprzęt: Knaus
Pomógł: 11 razy Dołączył: 27 Lut 2016 Piwa: 144/168 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 2019-12-15, 15:19
|
|
|
ZEUS napisał/a: | katalogowo model Twojego kampera to 3,2 m wysokości... jest to wysokość którą przekracza (ja takiego nie znalazłem) niewiele kamperów z alkową... zatem co zyskałeś w temacie komfortu o którym napisałeś? |
Jest u góry węższy niż alkowa a to może się przydać w przejazdach pod łukami.
Moja alkowa ma wysokość 317cm, więc stresu jakby mniej niż przy jeździe blaszakiem |
_________________ W życiu piękne są tylko chwile... |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|