Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2025-01-29, 18:07
Booster już doszedł , fajnie i solidnie wygląda.
Testy przeprowadzę na silniku trzylitrowym w Iveco , ale to bliżej weekendu.
Dołączył: 31 Lip 2017 Otrzymał 6 piw(a) Skąd: częstochowa
Wysłany: 2025-01-31, 11:57
KRÓTKA RECENZJA...dzis odebrałem booster firmy GOOLOOO 4000...natychmiastowy test...nie wiem jak w przypadku diesla ale po podłączeniu boostera do dwulitrowej benzynki w moim starym moskwiczu gdzie aku prawie nie żyło czyli zero kontrolek i rozruchu ...stacyjka ożyła i zimny silnik po 15 sek kręcenia rozrusznika zagadał...zużycie baterii w boosterze 1/4 stanu....czyli trzeba przyjąc że na 4 odpalenia wystarczy baterii w GOOLOOO...no to teraz podładować booster i ląduje w kamperze...sprzęt wygląda na solidny z jedną uwagą tzn kabelek do ładowania boostera z sieci to jakaś popierdółka...trzeba bedzie pomyśleć o czymś mocniejszym bo kabelek ładuje z predkością 14 w...tak przynajmniej wynika z poboru gdy go podłączyłem do usb w moim fossibocie 800...przydałaby sie jakaś szybka ładowarka do sieci 220v
Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2025-02-01, 08:29
Wczoraj przeprowadziłem testy na Iveco 3L diesel. Odpalił za drugim podejściem. Stan naładowania pozostał ten sam czyli zużycie niewielkie.
Faktycznie przewód USB do ładowania słabo wygląda.
Zestaw nie ma oryginalnej ładowarki więc trzeba korzystać z ładowarki telefonu.
W zestawie również końcówka z wyjściem na gniazdko zapalniczki.
Śmiało mogę polecić boostera Gooloo 4000
Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2025-02-01, 10:52
SlawekEwa napisał/a:
Razem z aku auta czy bez ?
Aku jest ale nie sprawne. Nie testuję urządzenia pod kątem instalacji boostera bez aku , a jako sprzęt do odpalenia kiedy aku padnie.
Twój sprzęt: L300 Dethleffs Globetrotter '84+MulitvanT4 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Piwa: 5/9 Skąd: DC
Wysłany: 2025-02-02, 15:22
Panowie, ponieważ moje auta głównie stoją, bo pracuje w domu a mieszkam w Śródmieściu, więc kupiłem na próbę UTRAI T1. Benzynową osobowkę 1.4 odpala nawet z walnietym aku bez problemu ale coś jest nieteges z archaicznym 2.4D od WV (AAB). Po zapięciu boostera na klemach i zakonczeniu procesu jego uzbrajania sie (przestają wtedy migac na zmianę diody czerwona i zielona i zapala się na stałe zielona) napiecie skacze do ponad 14V (mam w kabinie woltomierz). Ale po przekręceniu kluczyka zapas dodatkowej energii wyczerpują chyba świece żarowe. Kombinowałem z włączeniem zapłonu i dopiero gdy zgaśnie kontrolką świec zapięciu drugiej klemy boostera. Jest lepiej ale bez przesady.
Co sądzicie? Za słaby booster kupiłem czy coś robię nie tak?
Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 275/77 Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2025-02-02, 18:33
Adampio napisał/a:
Według informacji w Sieci - 1400
Pytanie czy te dane są wiarygodne?
Jeśli tak to silnik 3 L powinien śmiało zakręcić.
Twój sprzęt: Milka, Milka2
Nazwa załogi: Świstaki Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Cze 2009 Piwa: 471/100 Skąd: Legnica
Wysłany: 2025-02-02, 18:58
Wiem że zabrzmi to idiotycznie albo zabrzmię jak własna żona ale..... Przed użyciem (a jeszcze lepiej przed zakupem) warto zapoznać się z instrukcją obsługi.
Boostery wyposażone w superkondensatory mają tryby pracy dla diesla ze świecami żarowymi. Czasem trzeba dłużej przytrzymać włącznik, czasem jakieś inne kombinacje klawiszy, ale w tym trybie booster nie marnuje energii z superkondensatorów na grzanie świec, a w innym trybie wręcz odwrotnie - pozwoli je porządnie zagrzać przed rozruchem. W tym z większą baterią superkondensatorów energii nie brakuje.
Poniżej instrukcja do urządzenie które osobiście użytkuję.
Twój sprzęt: L300 Dethleffs Globetrotter '84+MulitvanT4 Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Piwa: 5/9 Skąd: DC
Wysłany: 2025-02-02, 19:12
Cytat:
Pytanie czy te dane są wiarygodne?
Jeśli tak to silnik 3 L powinien śmiało zakręcić.
Jeśli kręcę od razu (bez czekania aż kontrolką świec zgaśnie) to oczywiscie boostwr wspomoże zakręcenie, ale tak starą konstrukcja silnika nie odpali bez grzania świecami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum