 |
|
|
Akumulatory Liitokala -opinie |
| Autor |
Wiadomość |
orkaaa
weteran

Twój sprzęt: Chausson 627 GA
Pomógł: 11 razy Dołączył: 04 Cze 2017 Piwa: 68/2 Skąd: kielce
|
Wysłany: 2025-12-13, 09:58
|
|
|
Nie wiem kto Ci radził 100 Ah. Nikt z osób które mają wiedzę na ten temat nie mógł Ci sugerować 100 Ah z kilku powodów. Np z powodu prądów ładowania. Nie chcę wróżyć bo nie wiem jak zachowywał się bms przy takich prądach. Jeśli nie ładował aku to ok ale jeśli ładował to spodziewaj się że zaraz padnie Ci akumulator.
Odłącz od ładowarki i pilnuj temp. Lifepo4 nie wolno ładować poniżej zera. Czy bms ma takie zabezpieczenie ??????? |
|
|
|
 |
jackdruid
trochę już popisał
Twój sprzęt: Peugeot J5 AUTOSTAR
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Kwi 2022 Postawił 5 piw(a) Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2025-12-13, 14:22
|
|
|
| orkaaa napisał/a: | Nie wiem kto Ci radził 100 Ah. Nikt z osób które mają wiedzę na ten temat nie mógł Ci sugerować 100 Ah z kilku powodów. Np z powodu prądów ładowania. Nie chcę wróżyć bo nie wiem jak zachowywał się bms przy takich prądach. Jeśli nie ładował aku to ok ale jeśli ładował to spodziewaj się że zaraz padnie Ci akumulator.
Odłącz od ładowarki i pilnuj temp. Lifepo4 nie wolno ładować poniżej zera. Czy bms ma takie zabezpieczenie ??????? |
Dzięki za odpowiedź , ale teraz to już zupełnie się pogubiłem . Czy 100Ah to za dużo , czy za mało , bo nie wiem , co znaczy , że problemem jest prąd ładowania . W instrukcji dołączonej do akumulatora jest uwaga ,że jest on zabezpieczony przed ładowaniem w niskich temperaturach , więc chyba tego nie muszę się obawiać . |
|
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|