Stukot w przednim zawieszeniu..............? |
Autor |
Wiadomość |
RISTEAM
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato Frankia
Nazwa załogi: RISTEAM
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Paź 2011 Piwa: 21/8 Skąd: Miechów
|
Wysłany: 2011-10-16, 13:13 Stukot w przednim zawieszeniu..............?
|
|
|
Witam wszystkich ponownie. Jak już nadmieniłem w temacie denerwujący stukot po stronie prawej wydobywa się z mojego zawieszenia (nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, iż wymieniłem dolne sworznie, gałki, oraz wszystkie połączenia gumowe!!!!). Nie jestem mechanikiem, i po prostu skończyły mi się już wszystkie amatorskie pomysły . Może ktoś ma jakieś pomysły na pomoc takiemu nowicjuszowi jak ja........ |
|
|
|
 |
RISTEAM
doświadczony pisarz
|
Wysłany: 2011-10-16, 13:15
|
|
|
Nadmienię jeszcze, iż uw stukot wydobywa się dopiero po wjechaniu kołem w "dziure" których nie mało na naszych polskich drogach |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2011-10-16, 13:25
|
|
|
Może być luz na łozysku McPersona. |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
StasioiJola
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2011-10-16, 14:43
|
|
|
Marek ma rację- jesli stukanie po dziurach to na 90% łożysko poduszki amortyzatora przedniego. Dobrze byłoby wymienic przy okazji i poduszkę , a najlepiej kpl na obydwie kolumny Mc. Person!!!. Koszt łożyska to około 55 zł, koszt poduszkli z Łożyskiem około 100 zł. |
|
 |
RISTEAM
doświadczony pisarz
|
Wysłany: 2011-10-16, 17:19
|
|
|