Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego |
Autor |
Wiadomość |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-08-18, 20:17 Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego
|
|
|
Witajcie ;
Utknąłem na parkingu . Nie moge zapalić Paliwo jest ; rozrusznik kręci ; elektryczna pompa paliwa dopompowuje . Ciągłym światłem pali mi się czerwona kontrolka układu wtryskowego . Wróciliśmy przed miesiącem z wakacji bez żadnych problemów .Od tego czasu silnik nie był uruchamiany .Objawy przypominają mi przerwę w zasilaniu elekrozaworu paliwa na pompie wtryskowej w starych dieslach . Po powrocie z wakacji grzebałem przy zasilaniu wentylatorów chłodnicy ; może gdzieś jakiś kabelek poruszyłem i teraz nie styka . Pytam więc ; gdzie / o ile w ogóle / jest w moim 2.8JTD ten elektrozawór ?
Jakich jeszcze czujników może dotyczyć paląca się kontrolka układu wtryskowego ? |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-08-18, 21:07
|
|
|
Sprawdź włącznik przy akumulatorze. Ten od wypadku. Jeśli nie to, to jedynie zostaje podłączyć kompa.
Elektrozaworu u Ciebie brak. |
|
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-08-18, 22:24
|
|
|
a na innym kluczyku też problem ??? |
|
|
|
 |
makdrajwer
weteran Artur,Ola,Zosia,Zuzia

Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Maj 2011 Piwa: 50/75 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2016-08-18, 22:47
|
|
|
Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie. |
_________________ keep calm and dance
 |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-08-18, 23:31
|
|
|
makdrajwer napisał/a: | Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie. |
Dzwoniłem do Ciebie dziś w tej sprawie Ale ma się urlopik
Z tym kluczykiem to.....nie pomyślałem . Immobilaizer bym miał mieć ?
OK ; jutro posprawdzam to o czym piszecie i......zdam relację |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-08-19, 08:57
|
|
|
Czy odłączenie zasilania na aku rozruchowym na parę chwil coś da ? |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-08-19, 10:26
|
|
|
Nie, ale zawsze można spróbować. |
|
|
|
 |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR

Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2016-08-19, 10:27
|
|
|
da..stracisz kod w radiu jak taki masz
kto komu zabroni sprawdzić |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-08-19, 13:03
|
|
|
No i ..........qpa
Przeglądnąłem wszystkie złączki ;konektorki ;końcówki czujników ; bezpieczniki;przekaźniki w silniku i pod deską rozdzielczą .
Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /
Po włączeniu stacyjki kontrolki gasną a po ułamku sekundy czerwona od wtrysków się zapala .
Kręcenie rozrusznikiem bez zmian nic nie daje
Jedyny "sukces" to fakt stwierdzenia ,że książka napraw Ducato która mam do niczego nie jest przydatna w moim modelu . Szczególnie schematy elektryczne |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
eMKa
Kombatant

Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Piwa: 296/156 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2016-08-19, 14:12
|
|
|
Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia, ale bez kompa trudno zweryfikować |
_________________ Gosia & Krzysiek
 |
|
|
|
 |
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 144/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2016-08-19, 14:39
|
|
|
eMKa napisał/a: | Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia |
Na pompie jest elektrozawór,do którego dochodzi kabelek.
Na szynie wysokiego ciśnienia jest czujnik ciśnienia i tam dochodzi drugi kabelek |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
 |
elspasoo
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Ducato 2,8 Jtd Autostar Auros 448
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Maj 2010 Piwa: 4/5 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 2016-08-19, 14:42
|
|
|
Z tego co wiem, na pompie jest jeden regulator/czujnik wysokiego cisnienia. Tyle ,ze bez kompa to trochę zgadywanie. Wydaje mi się również ,że pomimo uszkodzenia tego regulatora powinien zapalić chociaż na chwilę. Usterka wskazywała by bardziej na czujnik położenia wału.
 |
_________________ Ford Transit Westfalia Nugget '89 Swap na 2,3 16V + automat |
|
|
|
|
 |
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2016-08-19, 17:46
|
|
|
Spróbuj uruchomić używając spray kokpitu jako samostartu. |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 196/160 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2016-08-19, 20:27
|
|
|
eMKa napisał/a: | ............... ale bez kompa trudno zweryfikować |
Gdzie jest to złącze diagnostyczne w moim silniku żeby kompa podpiąć ? Pytam gdyby "fachowiec" z kompem nie wiedział |
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
Gewehr
weteran

Pomógł: 38 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Piwa: 223/114 Skąd: AmWarsztat.pl
|
Wysłany: 2016-08-19, 20:41
|
|
|
Do 2002 przy lewej lampie. Trzy pinowa. Po 2002 pomiędzy kierownicą, a drzwiami "zaslepka". Standard eobd. |
|
|
|
 |
|