Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego
Autor Wiadomość
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-08-18, 20:17   Silnik 2.8JTD - czerwona kontrolka układu wtryskowego

Witajcie ;
Utknąłem na parkingu :gwm . Nie moge zapalić :evil: Paliwo jest ; rozrusznik kręci ; elektryczna pompa paliwa dopompowuje . Ciągłym światłem pali mi się czerwona kontrolka układu wtryskowego . Wróciliśmy przed miesiącem z wakacji bez żadnych problemów .Od tego czasu silnik nie był uruchamiany .Objawy przypominają mi przerwę w zasilaniu elekrozaworu paliwa na pompie wtryskowej w starych dieslach . Po powrocie z wakacji grzebałem przy zasilaniu wentylatorów chłodnicy ; może gdzieś jakiś kabelek poruszyłem i teraz nie styka . Pytam więc ; gdzie / o ile w ogóle :-P / jest w moim 2.8JTD ten elektrozawór ?
Jakich jeszcze czujników może dotyczyć paląca się kontrolka układu wtryskowego ?
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 223/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-08-18, 21:07   

Sprawdź włącznik przy akumulatorze. Ten od wypadku. Jeśli nie to, to jedynie zostaje podłączyć kompa.
Elektrozaworu u Ciebie brak.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-08-18, 22:24   

a na innym kluczyku też problem ???
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-08-18, 22:47   

Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-08-18, 23:31   

makdrajwer napisał/a:
Przeglądnij na spokojnie wszystkie wtyczki i kable. Może coś poruszyłeś i się wypięło albo Kuna coś zjadła.
A jak nie to bez podłączenia komputera się nie obejdzie.


Dzwoniłem do Ciebie dziś w tej sprawie :-P Ale ma się urlopik :mrgreen:

Z tym kluczykiem to.....nie pomyślałem . Immobilaizer bym miał mieć ?
OK ; jutro posprawdzam to o czym piszecie i......zdam relację :ok
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-08-19, 08:57   

Czy odłączenie zasilania na aku rozruchowym na parę chwil coś da ?
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 223/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-08-19, 10:26   

Nie, ale zawsze można spróbować.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2016-08-19, 10:27   

da..stracisz kod w radiu jak taki masz :)

kto komu zabroni sprawdzić :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-08-19, 13:03   

No i ..........qpa :gwm

Przeglądnąłem wszystkie złączki ;konektorki ;końcówki czujników ; bezpieczniki;przekaźniki w silniku i pod deską rozdzielczą .
Próbowałem drugimi kluczykami /jednak nie mam inmmobilaizera /
Po włączeniu stacyjki kontrolki gasną a po ułamku sekundy czerwona od wtrysków się zapala .
Kręcenie rozrusznikiem bez zmian :-/ nic nie daje
Jedyny "sukces" to fakt stwierdzenia ,że książka napraw Ducato która mam do niczego nie jest przydatna w moim modelu . Szczególnie schematy elektryczne :gwm
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
eMKa 
Kombatant


Twój sprzęt: Ducato 2,3 09 CAMPERIA
Nazwa załogi: eMKa
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Piwa: 296/156
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-08-19, 14:12   

Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia, ale bez kompa trudno zweryfikować
_________________
Gosia & Krzysiek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: CARTHAGO C-TOURER
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 144/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2016-08-19, 14:39   

eMKa napisał/a:
Sprawdź elektrozawóry(2szt) na pompie wysokiego ćiśnienia


Na pompie jest elektrozawór,do którego dochodzi kabelek.

Na szynie wysokiego ciśnienia jest czujnik ciśnienia i tam dochodzi drugi kabelek
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
elspasoo 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Ducato 2,8 Jtd Autostar Auros 448
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Piwa: 4/5
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2016-08-19, 14:42   

Z tego co wiem, na pompie jest jeden regulator/czujnik wysokiego cisnienia. Tyle ,ze bez kompa to trochę zgadywanie. Wydaje mi się również ,że pomimo uszkodzenia tego regulatora powinien zapalić chociaż na chwilę. Usterka wskazywała by bardziej na czujnik położenia wału.

_________________
Ford Transit Westfalia Nugget '89 Swap na 2,3 16V + automat
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2016-08-19, 17:46   

Spróbuj uruchomić używając spray kokpitu jako samostartu.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2016-08-19, 20:27   

eMKa napisał/a:
............... ale bez kompa trudno zweryfikować


Gdzie jest to złącze diagnostyczne w moim silniku żeby kompa podpiąć ? Pytam gdyby "fachowiec" z kompem nie wiedział :-P
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 223/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2016-08-19, 20:41   

Do 2002 przy lewej lampie. Trzy pinowa. Po 2002 pomiędzy kierownicą, a drzwiami "zaslepka". Standard eobd.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***