Kasowanie luzu kierownicy w J5 92r. |
Autor |
Wiadomość |
jacik
stary wyga

Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-06, 08:54 Kasowanie luzu kierownicy w J5 92r.
|
|
|
Da się czymś pokręcić żeby skasować lub zmniejszyć luz na przekładni kierowniczej ?
W książce jest tylko przekrój. Może sprężyna jest do wymiany lub trzeba to bardziej wkręcić ?
Nie chce nic ruszać puki się nie upewnię
str 70.jpg
|
 |
Plik ściągnięto 1824 raz(y) 44,82 KB |
|
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-06-06, 11:31
|
|
|
jacik napisał/a: | Da się czymś pokręcić żeby skasować lub zmniejszyć luz na przekładni kierowniczej | Oczywiście luzujesz kontrę 1. i dokręcasz 2. aby nie za ciasno bo na środku listwa zazwyczaj jest najbardziej zużyta a na końcach prawie wcale ,
Przede wszystkim rozkręć i wyjmij element 3. w celu sprawdzenia czy nie zapieczony, sprężana cała i zdrowa. |
|
|
|
 |
Wyświetl szczegóły |
 |
jacik
stary wyga

Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-06, 11:39
|
|
|
amples napisał/a: | jacik napisał/a: | Da się czymś pokręcić żeby skasować lub zmniejszyć luz na przekładni kierowniczej | Oczywiście luzujesz kontrę 1. i dokręcasz 2. aby nie za ciasno bo na środku listwa zazwyczaj jest najbardziej zużyta a na końcach prawie wcale ,
Przede wszystkim rozkręć i wyjmij element 3. w celu sprawdzenia czy nie zapieczony, sprężana cała i zdrowa. |
No to wszystko jasne
Dzięki amples.
Piwko leci
Oczywiście można to przesmarować po rozkręceniu ? |
|
|
|
|
 |
jacik
stary wyga

Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-07, 15:39
|
|
|
Jeżeli to jest od spodu to tam jest zaślepka do wydłubania i może pod nią są nakrętki.
Niestety brakło czasu na wydłubywanie. Zbieżność musiałem korygować bo wyszło 3 cm różnicy ;( |
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-06-07, 15:56
|
|
|
jacik napisał/a: | eżeli to jest od spodu to tam jest zaślepka do wydłubania i może pod nią są nakrętki. | Masz to z boku , dociska listwę do zębatki którą kręcisz kierownicą.
Przykładowy rysunek. są rożne rozwiązania
Oczywiście sprawdziłeś że to nie luz na: krzyżakach kolumny , drążkach czy też końcówkach drążka. |
|
|
|
|
 |
jacik
stary wyga

Twój sprzęt: J5 Frankia A730
Dołączył: 24 Cze 2013 Piwa: 13/12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2017-06-07, 17:48
|
|
|
Irytujące stukanie jest w środku przekładni chociaż luzu chyba nie ma bo lewe koło reaguje od razu. Prawego nie widziałem
Drążki też ruszałem przez koła na podnośniku i nic nie stuka i nie ma luzu. Sama przekładnia też się nie rusza . To chyba coś w środku.
Wygląda ze regulacja jest od strony grodzi. Tam nie ma dostępu bez wyjmowania całości chociaż widać jakieś wystające śruby. Tyko one trzymają chyba jakiś dekiel. |
|
|
|
|
 |
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-06-07, 19:54
|
|
|
jacik napisał/a: | Irytujące stukanie jest w środku przekładni |
A może w środku jest już sucha ze starości i się powoli rozlatuje.
jacik napisał/a: | widać jakieś wystające śruby. Tyko one trzymają chyba jakiś dekiel. |
Bywają i takie rozwiązania , nie zmienia to faktu że spełnia tą samą rolę . |
|
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|