|
|
Sprinter, jaki silnik? |
Autor |
Wiadomość |
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
|
|
|
|
orys
stary wyga
Twój sprzęt: Baza już jest ;-)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Sty 2017 Piwa: 58/13 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: 2019-08-12, 16:03
|
|
|
amples napisał/a: | orys napisał/a: | Sprinter ma parę innych zalet | "Gnije zanim z fabryki wyjedzie" |
To zależy z której fabryki.
Niektóre gniją jeszcze na linii produkcyjnej. Inne bardzo ładnie się trzymają - nawet w szkockich warunkach. |
_________________
|
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2019-08-12, 17:08
|
|
|
Darek Szczecin napisał/a: | facet jest dobry | W stodole robi lepuj niż w fabryce merca którym auta 9-letnie zamieniają się w sito |
|
|
|
|
Darek Szczecin
Kombatant
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-08-12, 17:20
|
|
|
amples napisał/a: | Darek Szczecin napisał/a: | facet jest dobry | W stodole robi lepuj niż w fabryce merca którym auta 9-letnie zamieniają się w sito |
Fajny kanał Na YT gościu pokazuje wszystkie newralgiczne miejsca w autach dostawczych które atakuje ruda w ukryciu, parę poprawek dzięki tym filmikom dokonałem i dowaliłem pod ciśnieniem wosku , Kampery blaszki też reanimował warto czasem obejrzeć jego filmy dużo praktyczny porad |
|
|
|
|
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
Wysłany: 2019-12-04, 22:09
|
|
|
Narzekałem, ale i tak kupiłem Mercedesa... Powoli się zaznajamiamy razem. Pierwsza jazda byłą wyzwaniem, bo nie potrafiłem włączyć wycieraczek ale sobie poradziłem
Druga sprawa (nie mam instrukcji - szperam po sieci) - czy Sprintery mają podgrzewane lusterka? Nigdzie nie widzę włącznika. Gdzieś wyczytałem, że podgrzewanie się samo włącza, gdy jest zimno.
Podobnie ze światłami. Włączają się automatycznie po włączeniu zapłonu, A czy można wyłączyć gdzieś automatyczne włączanie? Na pokrętle od świateł nie mam takiej opcji.
Mietka.jpeg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 188,04 KB |
|
_________________ Kamperek 1
Kamperek 2
Moje minipodróże po Irlandii
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
|
|
|
|
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
|
|
|
|
yaro 65
zaawansowany
Twój sprzęt: Sprinter 212D
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2013 Piwa: 10/8 Skąd: Chełmek / Kraków
|
Wysłany: 2019-12-05, 10:51
|
|
|
Cytat: | czy Sprintery mają podgrzewane lusterka? |
mają i nie maja zależy jaka jest wkładka , z matą grzewczą czy bez
jak wymontujesz wkład to zobaczysz zasilanie / dwa kable /
grzaniem rządzi termostat . |
_________________ Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .
pozdr. Jarek |
|
|
|
|
Mavv
weteran
Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Nazwa załogi: MadMobile II
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Lut 2014 Piwa: 68/48 Skąd: Ballina, Irlandia
|
Wysłany: 2019-12-06, 16:59
|
|
|
Przydałoby się osobne włączanie grzania lusterek, bo u mnie często pada, niekoniecznie musi być zimno.
Inna sprawa - ma ktoś może schemat połączeń guzików od szyb elektrycznych? Mój przycisk od kierowcy niezbyt dobrze działa i kupiłem nowy. Problem jest taki, że cześć pochodzi z europejskiej wersji i gdy naciskam szybę kierowcy, to działa szyba pasażera i odwrotnie. Tak samo z lusterkami - lewe jest sterowane guziczkiem R, a prawe L. Nie chce mi się bawić w odsyłanie, podejrzewam, że to jedynie kwestia przepięcia przewodów we wtyczce. |
_________________ Kamperek 1
Kamperek 2
Moje minipodróże po Irlandii
|
|
|
|
|
MARSINUS
początkujący forumowicz
Dołączył: 02 Paź 2017 Skąd: Nakło nad Notecią
|
Wysłany: 2021-01-25, 13:25
|
|
|
Witajcie,
Mam do kupienia Mercedesa 316CDI silnik 2.7 i 5 biegowy automat do tego średni most napędowy.
Przebieg prawie 550tyś km. Cena dobra ale mam wątpliwości co do automatu.
Przy 400tyś była naprawa silnika - wypalony tłok.
Jakieś porady na co zwrócić uwagę? |
|
|
|
|
sterciu
zaawansowany
Twój sprzęt: Karmann Colorado 650
Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Gru 2008 Piwa: 15/9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2021-01-25, 21:16
|
|
|
MARSINUS napisał/a: | Witajcie,
Mam do kupienia Mercedesa 316CDI silnik 2.7 i 5 biegowy automat do tego średni most napędowy.
Przebieg prawie 550tyś km. Cena dobra ale mam wątpliwości co do automatu.
Przy 400tyś była naprawa silnika - wypalony tłok.
Jakieś porady na co zwrócić uwagę? |
Mialem sprintera 316cdi z 2006 roku , automat w blaszaku który jezdził na międzynarodówce i ciągał jeszcze przyczepe towarową. Samochód przez 8 lat zrobił 1 200 000km , tak , to nie pomyłka z przebiegiem. Przez ten okres silnik nie byl tykany ani nawet rozpołowiony (czyli demontowana nie była glowica). Ale to byloby tyle... skrzynia biegów wytrzymała okolo 700kkm po czym trzeba bylo ją wymienic na drugą bo się rozsypała w środku w drobny mak. Cały osprzęt to był słabym punktem , robione bylo wszystko po kilka razy. Jeżdzilem tym autem osobiście na zmiane z kolegą , ogolnie o samochód dbalismy bo pracowal i nie mógl się rozkraczyć , skrzynia biegow po wymianie niestety po okolo 300kkm się sypla znow , ale to juz bardziej upatrywalismy to , iz przebieg przed wlozeniem jej byl nieznany i regeneracja którą niby przeszła też była nie do końca zrobiona fachowo. My mielismy zwykly automat , była to skrzynia włozona fabrycznie na zamowienie do auta, poniewaz na europę wkladali tylko skrzynie typu sprint-shift. Zwykłe skrzynie montowali na zamowienie, między innymi dla poczty niemieckiej , slużb mundurowych, i na import do usa gdzie mercedes występowal pod marką dodge.
Sprawdz czy nie przenoszą się zadne wibracje na kabinę, nie slychac zadnych stuków z okolic skrzyni biegów , tam lubialy pękać koła napędowe (zamachowe ). Skrzynie typu sprint-shift niewiele zakladów specjalizujących się w naprawie skrzyń wogóle chce się podjąc jej naprawy , a niestety one nie są tak wytrzymale jak ten zwykly automat ktory mieliśmy. |
_________________ Pozdr. Marcin |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|