J 5 płyn hamulcowy |
Autor |
Wiadomość |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-03-06, 18:36 J 5 płyn hamulcowy
|
|
|
Zdecydowałem że przed sezonem wymienię płyn hamulcowy,bo być może mam jeszcze oryginalny(rocznik 93) Stąd moje pytanie,czy DOT 4 nie będzie za dobry i czy później nie będę musiał wymieniać cylinderków i uszczelek w zaciskach.Może lepiej zalać płynem R3. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bim
Kombatant Jacek

Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Piwa: 134/101 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 2010-03-06, 18:51
|
|
|
Płyn DOT 4 który miesza sie z R3 nie ma wpływu na gumy cylinderków J5 nie zalicza się do klasy samochów z układami hamowania o ograniczonej szczelności jak np. Maluch |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 273/1279 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-06, 18:52
|
|
|
Plyn DOT 4 byl juz w ukladzie hamulcowym od poczatku istnienia samochodu wiec bez obaw proncie panie boze wlewac R3 rozpusci wszystko |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
StasioiJola
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2010-03-06, 19:05
|
|
|
Tylko płyn DOT 4 . |
_________________
 |
|
|
|
 |
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga

Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 273/1279 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-03-06, 19:08
|
|
|
a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
 |
|
|
|
 |
Bim
Kombatant Jacek

Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Piwa: 134/101 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 2010-03-06, 19:10
|
|
|
Skorpion napisał/a: | a nawet bym pokusil sie o DOT 5 o podwyzszonej temeraturze wrzenia |
ten się nie miesza miesza się DOT 5.1 |
|
|
|
 |
darek 61
Kombatant

Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2010-03-06, 19:49
|
|
|
Duże dzięki |
_________________
 |
|
|
|
 |
BARTAS998
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Peugeot J5 PILOTE
Dołączył: 26 Cze 2010 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 2010-06-26, 11:40
|
|
|
To jak? Lać dot 4 czy 5.1 ? |
|
|
|
 |
relabi
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mirage
Nazwa załogi: Hela
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2010-06-26, 19:57
|
|
|
Staszek ma rację tylko DOT4 |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-06-26, 20:10
|
|
|
DOT-4 ..... jak mówili już przedmówcy .. bedzie OK |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
krzysztofCz
weteran
Twój sprzęt: Frankia 460A Fiat Talento 1,9D 1992
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Piwa: 47/53 Skąd: z nad morza
|
Wysłany: 2010-06-27, 08:19
|
|
|
Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne |
_________________ I NIE ŻAL NIC...
I ŻAL TAK WIELE...
/NIEMEN/ |
|
|
|
 |
MILUŚ
Kombatant CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA

Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy Dołączył: 02 Gru 2007 Piwa: 193/150 Skąd: Gliwice w przelocie
|
Wysłany: 2010-06-27, 12:20
|
|
|
krzysztofCz napisał/a: | Zalewaj tym co fabryka. Na nakrętce zbiorniczka powinno pisać co wlać. Zmiany nawet na teoretycznie lepsze - nie zawsze są korzystne |
Ja bym zaczął od sprawdzenia co już masz w układzie . Na węch i kolor - chociaż z tym ostatnim może być kłopot skoro , jak piszesz płyn może być z 1993 r. O ile pamiętam poszczególne płyny mają inne kolory , ale mogę się mylić
|
_________________ Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
 |
|
|
|
 |
roger
Kombatant

Twój sprzęt: TABBERT FFB Classic 570
Nazwa załogi: ROGER-y
Pomógł: 8 razy Dołączył: 19 Sty 2009 Piwa: 42/38 Skąd: W-wa & Lubuskie
|
Wysłany: 2010-06-27, 19:45
|
|
|
To co zalewa fabryka to w muzeum dostanie .... DOT 4 żadne podwyższone temperatury wrzenia DOT-y 5 czy 5.10 czy Texaca.....
Przy wymianie kup więcej zalej przepłucz wylej i zalej na czysto .... będzie OK i kupisz wszędzie za normalne pieniądze .... |
_________________ rkw1968@tlen.pl
ʎuɯnɹʇ po oʞǝıʍ oʇ ɯǝsɐzɔ oʞlʎʇ˙˙˙ɯǝıʞǝıʍ z ǝɾǝzɹpɐɯ ʞǝıʍolzɔ
 |
|
|
|
 |
StasioiJola
Kombatant

Twój sprzęt: Fiat Bürstner
Nazwa załogi: StasioiJola
Pomógł: 12 razy Dołączył: 25 Lip 2008 Piwa: 81/283 Skąd: Gąbin
|
Wysłany: 2010-06-28, 11:00
|
|
|
Robert- Tak trzeba zrobić!!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|